Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wiadomości tworzenie koła rgb
Temat rozp.
Fili:P
, 19.07.2011 14:13
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.07.2011 14:13
Cześć, postanowiłem pobawić się wiadomościami.
No więc na początek chciałbym stworzyć koło,
o określonym kolorze RGB tak jak DarkGL
tutaj w 20 sekundzie : ‪Dzialko Satelitarne‬‏ - YouTube
Pomoże ktoś, nie wiem czy to akurat message,
ale takie mam podejrzenie ;d
No więc na początek chciałbym stworzyć koło,
o określonym kolorze RGB tak jak DarkGL
tutaj w 20 sekundzie : ‪Dzialko Satelitarne‬‏ - YouTube
Pomoże ktoś, nie wiem czy to akurat message,
ale takie mam podejrzenie ;d
#2
Napisano 19.07.2011 17:21
TE_BEAMCYLINDER TE_BEAMRING
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 19.07.2011 17:37
a gdzie tam żaden z tych
#4
Napisano 19.07.2011 17:57
nie pisalem czego ty uzyles tylko jak mozna to uzyskac bo nawet nie wiem o ktory efekt chodzilo ale do tworzenia kola jest jeszcze
TE_BEAMTORUS TE_BEAMDISK
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 19.07.2011 18:14
Te koło to 8 "lini" zrobione używając message TE_BEAMPOINT.
Użytkownik MarWit edytował ten post 19.07.2011 18:20
#6
Napisano 19.07.2011 18:49
tez mi kolo jak dla mnie to jakis 8-mio kąt (dopiero teraz filmik obejrzalem)
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 19.07.2011 18:51
G[o]Q, jak to miało by wyglądać jak kolo, to serwer by padł (żeby wyglądało jak kolo potrzeba 64 pkt. TE_BEAMPOINTS). Dobra koniec bo się OffTop robi
@TOP, jak znajde czas to ci napisze jak zrobic ten "8-mio kąt"
@TOP, jak znajde czas to ci napisze jak zrobic ten "8-mio kąt"
Użytkownik MarWit edytował ten post 19.07.2011 18:59
#8
Napisano 19.07.2011 18:57
no nie dokładne koło, wystarczy ośmiokąt
@UP
aby było łatwiej łap
@UP
aby było łatwiej łap
#define TE_BEAMENTPOINT 1 // Beam effect between point and entity // write_byte(TE_BEAMENTPOINT) // write_short(start entity) // write_coord(endposition.x) // write_coord(endposition.y) // write_coord(endposition.z) // write_short(sprite index) // write_byte(starting frame) // write_byte(frame rate in 0.1's) // write_byte(life in 0.1's) // write_byte(line width in 0.1's) // write_byte(noise amplitude in 0.01's) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(brightness) // write_byte(scroll speed in 0.1's)
Użytkownik Fili:P edytował ten post 20.07.2011 15:58
#9
Napisano 20.07.2011 16:29
proszę, kolo stworzy sie wokół gracza który wpisze komende make_circle
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new LaserBeam
new Float:beam_origin[33][8][3], Float:beam_ctr_origin[33][3]
new Float:tmpDegrees[33], Float:Degrees[33][8]
public plugin_init() {
register_plugin("Make Circle", "1.0", "MarWit")
register_clcmd("make_circle", "StworzKolo")
}
public plugin_precache()
{
LaserBeam = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
}
public StworzKolo(id)
{
new Float:ctr_origin[33][3]
pev(id, pev_origin, ctr_origin[id])
tmpDegrees[id] = 0.0
for(new i=1; i<8; i++){
Degrees[id][i] = tmpDegrees[id]
tmpDegrees[id] += 45.0
}
beam_origin[id][0][0] = ctr_origin[id][0] + 300.0
beam_origin[id][1][0] = ctr_origin[id][0] + 300.0
beam_origin[id][2][0] = ctr_origin[id][0] - 300.0
beam_origin[id][3][0] = ctr_origin[id][0] - 300.0
beam_origin[id][4][0] = ctr_origin[id][0] + 150.0
beam_origin[id][5][0] = ctr_origin[id][0] + 150.0
beam_origin[id][6][0] = ctr_origin[id][0] - 150.0
beam_origin[id][7][0] = ctr_origin[id][0] - 150.0
beam_origin[id][0][1] = ctr_origin[id][1] + 150.0
beam_origin[id][1][1] = ctr_origin[id][1] - 150.0
beam_origin[id][2][1] = ctr_origin[id][1] - 150.0
beam_origin[id][3][1] = ctr_origin[id][1] + 150.0
beam_origin[id][4][1] = ctr_origin[id][1] + 300.0
beam_origin[id][5][1] = ctr_origin[id][1] - 300.0
beam_origin[id][6][1] = ctr_origin[id][1] - 300.0
beam_ctr_origin[id] = ctr_origin[id]
for(new i = 0; i < 8; i++) {
new Float:tmp[33][3]
tmp[id] = beam_ctr_origin[id]
tmp[id][0] += floatsin(Degrees[id][i], degrees) * 190.0
tmp[id][1] += floatcos(Degrees[id][i], degrees) * 190.0
tmp[id][2] += 0.0
beam_origin[id][i] = tmp[id]
}
new Float:SkyOrigin[33][3]
SkyOrigin[id] = tlx_distance_to_sky(id)
for(i=0; i<8; i++){
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, beam_origin[id][i], 0)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][0]
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, SkyOrigin[id][2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][2]-20.0)
write_short(LaserBeam)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
}
stock Float:tlx_distance_to_sky(id)
{
new Float:TraceEnd[3]
pev(id, pev_origin, TraceEnd)
new Float:f_dest[3]
f_dest[0] = TraceEnd[0]
f_dest[1] = TraceEnd[1]
f_dest[2] = TraceEnd[2] + 8192.0
new res, Float:SkyOrigin[3]
engfunc(EngFunc_TraceLine, TraceEnd, f_dest, IGNORE_MONSTERS + IGNORE_GLASS, id, res)
get_tr2(res, TR_vecEndPos, SkyOrigin)
return SkyOrigin
}
Użytkownik MarWit edytował ten post 20.07.2011 17:07
#10
Napisano 20.07.2011 18:29
nie zamknąłeś jednego z nawiasów, idę testować,
jeśli działa == +
Dodano 20 lipiec 2011 - 18:33:
leci +
a można połączyć te punkty i zrobić aby sięgało gdzieś do nóg gracza tylko
jeśli działa == +
Dodano 20 lipiec 2011 - 18:33:
leci +
a można połączyć te punkty i zrobić aby sięgało gdzieś do nóg gracza tylko
#11
Napisano 20.07.2011 18:56
oczywiscie, usun lub zakomentuj stocka oraz SkyOrigin[id] = ... , nastepnie znajdz i zamien SkyOrigin[id][2] na beam_origin[id][i][2]+5.0
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych