Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wiadomości tworzenie koła rgb


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.07.2011 14:13

Cześć, postanowiłem pobawić się wiadomościami.
No więc na początek chciałbym stworzyć koło,
o określonym kolorze RGB tak jak DarkGL
tutaj w 20 sekundzie : ‪Dzialko Satelitarne‬‏ - YouTube

Pomoże ktoś, nie wiem czy to akurat message,
ale takie mam podejrzenie ;d
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.07.2011 17:21

TE_BEAMCYLINDER

TE_BEAMRING

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2011 17:37

a gdzie tam żaden z tych
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.07.2011 17:57

nie pisalem czego ty uzyles tylko jak mozna to uzyskac bo nawet nie wiem o ktory efekt chodzilo ale do tworzenia kola jest jeszcze

TE_BEAMTORUS
TE_BEAMDISK

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.07.2011 18:14

Te koło to 8 "lini" zrobione używając message TE_BEAMPOINT.

Użytkownik MarWit edytował ten post 19.07.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.07.2011 18:49

tez mi kolo jak dla mnie to jakis 8-mio kąt (dopiero teraz filmik obejrzalem)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.07.2011 18:51

G[o]Q, jak to miało by wyglądać jak kolo, to serwer by padł xD (żeby wyglądało jak kolo potrzeba 64 pkt. TE_BEAMPOINTS). Dobra koniec bo się OffTop robi ;P

@TOP, jak znajde czas to ci napisze jak zrobic ten "8-mio kąt"

Użytkownik MarWit edytował ten post 19.07.2011 18:59

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#8 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.07.2011 18:57

no nie dokładne koło, wystarczy ośmiokąt
@UP
aby było łatwiej łap
#define	TE_BEAMENTPOINT             1        // Beam effect between point and entity
// write_byte(TE_BEAMENTPOINT)
// write_short(start entity) 
// write_coord(endposition.x)
// write_coord(endposition.y)
// write_coord(endposition.z)
// write_short(sprite index) 
// write_byte(starting frame) 
// write_byte(frame rate in 0.1's) 
// write_byte(life in 0.1's) 
// write_byte(line width in 0.1's) 
// write_byte(noise amplitude in 0.01's) 
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)

Użytkownik Fili:P edytował ten post 20.07.2011 15:58

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 20.07.2011 16:29

proszę, kolo stworzy sie wokół gracza który wpisze komende make_circle


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new LaserBeam
new Float:beam_origin[33][8][3], Float:beam_ctr_origin[33][3]
new Float:tmpDegrees[33], Float:Degrees[33][8]

public plugin_init() {
register_plugin("Make Circle", "1.0", "MarWit")
register_clcmd("make_circle", "StworzKolo")
}

public plugin_precache()
{
LaserBeam = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
}

public StworzKolo(id)
{
new Float:ctr_origin[33][3]
pev(id, pev_origin, ctr_origin[id])
tmpDegrees[id] = 0.0
for(new i=1; i<8; i++){
Degrees[id][i] = tmpDegrees[id]
tmpDegrees[id] += 45.0
}

beam_origin[id][0][0] = ctr_origin[id][0] + 300.0
beam_origin[id][1][0] = ctr_origin[id][0] + 300.0
beam_origin[id][2][0] = ctr_origin[id][0] - 300.0
beam_origin[id][3][0] = ctr_origin[id][0] - 300.0
beam_origin[id][4][0] = ctr_origin[id][0] + 150.0
beam_origin[id][5][0] = ctr_origin[id][0] + 150.0
beam_origin[id][6][0] = ctr_origin[id][0] - 150.0
beam_origin[id][7][0] = ctr_origin[id][0] - 150.0

beam_origin[id][0][1] = ctr_origin[id][1] + 150.0
beam_origin[id][1][1] = ctr_origin[id][1] - 150.0
beam_origin[id][2][1] = ctr_origin[id][1] - 150.0
beam_origin[id][3][1] = ctr_origin[id][1] + 150.0
beam_origin[id][4][1] = ctr_origin[id][1] + 300.0
beam_origin[id][5][1] = ctr_origin[id][1] - 300.0
beam_origin[id][6][1] = ctr_origin[id][1] - 300.0

beam_ctr_origin[id] = ctr_origin[id]

for(new i = 0; i < 8; i++) {
new Float:tmp[33][3]
tmp[id] = beam_ctr_origin[id]

tmp[id][0] += floatsin(Degrees[id][i], degrees) * 190.0
tmp[id][1] += floatcos(Degrees[id][i], degrees) * 190.0
tmp[id][2] += 0.0
beam_origin[id][i] = tmp[id]
}

new Float:SkyOrigin[33][3]
SkyOrigin[id] = tlx_distance_to_sky(id)
for(i=0; i<8; i++){
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, beam_origin[id][i], 0)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][0]
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, SkyOrigin[id][2])

engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, beam_origin[id][i][2]-20.0)
write_short(LaserBeam)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(50)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
}

stock Float:tlx_distance_to_sky(id)
{
new Float:TraceEnd[3]
pev(id, pev_origin, TraceEnd)

new Float:f_dest[3]
f_dest[0] = TraceEnd[0]
f_dest[1] = TraceEnd[1]
f_dest[2] = TraceEnd[2] + 8192.0

new res, Float:SkyOrigin[3]
engfunc(EngFunc_TraceLine, TraceEnd, f_dest, IGNORE_MONSTERS + IGNORE_GLASS, id, res)
get_tr2(res, TR_vecEndPos, SkyOrigin)

return SkyOrigin
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 20.07.2011 17:07

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#10 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.07.2011 18:29

nie zamknąłeś jednego z nawiasów, idę testować,
jeśli działa == +

Dodano 20 lipiec 2011 - 18:33:
leci +

a można połączyć te punkty i zrobić aby sięgało gdzieś do nóg gracza tylko
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 20.07.2011 18:56

oczywiscie, usun lub zakomentuj stocka oraz SkyOrigin[id] = ... , nastepnie znajdz i zamien SkyOrigin[id][2] na beam_origin[id][i][2]+5.0
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych