Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dlaczego duzo perkow nie dziala?albo mis ie zdaje :P

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 14.07.2011 22:58

Czesc.
Mam pytanko i prosbe :)

Pytanie:
Dlaczego w nowym CODMOD nie dziala duzo perkow ?

Prosba:
Powie mi ktos czy ten perk jest dobrze napisany?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Maksymalne skupienie";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 1000 doswiadczenia";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
 	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Death(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

czy moze tak ma byc:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Maksymalne skupienie";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 1000 doswiadczenia";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public DeathMsg(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dam + za dobry post :)

Użytkownik Kewin. edytował ten post 14.07.2011 23:03

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.07.2011 23:30

A nie:
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+1000);

i tu zamiast id to attacker:
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(attacker))

?

Może mi się tylko wydaje ale po !@#$ Ci id gracza skoro attacker to id zabójcy?
  • +
  • -
  • 0

#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 14.07.2011 23:59

OK sprawdze ja dlatego sie pytalem :)
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 15.07.2011 07:44

public DeathMsg(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamień na

public DeathMsg()
{
	new attacker = read_data(1);
        new id = read_data(2);

	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+1000);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

read_data(2) = id ofiary
read_data(1) = id zabójcy

chyba nie chciałes by ofiara dostawała 1000 expa :D

Użytkownik Hleb edytował ten post 15.07.2011 07:49

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#5 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 15.07.2011 15:10


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>



new const perk_name[] = "Dodatkowy EXP";

new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 1000 expa";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init() 

{

	register_plugin(perk_name, "1.0", "booyaka");

	

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	

	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}



public cod_perk_enabled(id)

	ma_perk[id] = true;



public cod_perk_disabled(id)

	ma_perk[id] = false;



public Death(id)

{

	new attacker = read_data(1);

	if(!is_user_connected(attacker))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(!ma_perk[attacker])

		return PLUGIN_CONTINUE;

		

	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))

		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}


Użytkownik Pan BooYaka edytował ten post 15.07.2011 15:13


#6 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2011 15:45

Ta wersja działa bo przed chwilką testowałem ją u siebie:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Dodatkowy EXP";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 80 expa";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Death(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+80);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powyższa wersja ma błąd w kompilacji a moja nie :)

Oczywiście możesz dodać sobie informację że otrzymałeś xx expa

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych