Mam pytanko i prosbe
Pytanie:
Dlaczego w nowym CODMOD nie dziala duzo perkow ?
Prosba:
Powie mi ktos czy ten perk jest dobrze napisany?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Maksymalne skupienie"; new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 1000 doswiadczenia"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000); return PLUGIN_CONTINUE; }
czy moze tak ma byc:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Maksymalne skupienie"; new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 1000 doswiadczenia"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public DeathMsg(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000); return PLUGIN_CONTINUE; }Dam + za dobry post
Użytkownik Kewin. edytował ten post 14.07.2011 23:03