Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Mod By My] Exp Nie leci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.07.2011 12:34

Proszę o pomoc . Gdyż pisałem dzisiaj moda ale prace staneły na testowaniu . ponieważ po wejściu na serwer mam
Zerowy poziom , nastepnie jak zabije kogoś to poziom podskakuje mi na 1 i exp nie leci .

Sma.:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "ZM-ExMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gh0st"


new xp_gracza[33];
new level_gracza[33];

new g_vault;
new Zapis;
new SyncMessage;
new zm_exp;

new const xp_na_poziom[22] = {
0,
75,
300,
675,
1200,
1875,
2700,
3675,
4800,
6075,
7500,
9075,
10800,
12675,
14700,
16875,
19200,
21675,
24300,
27075,
30000,
1073741824,
}

new Ranga[][] = { "Brak Rangi", "Amatorv2", "Amatorv3", "Amatorv4", "Zawodowiec1", "Zawodowiecv2", "Zawodowiec3", "Zawodowiecv4", "Zawodowiecv5", "Zawodowiecv6", "Zawodowiecv7", "Zawodowiecv8", "Zawodowiecv9", "Zawodowiecv10", "Zawodowiecv11", "Zawodowiecv13", "Zawodowiecv14", "Zawodowiecv15", "Zawodowiecv16", "Zawodowiecv17", "Zawodowiecv18" }

public plugin_init() {

g_vault = nvault_open("ZombieExpMod")

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

zm_exp = register_cvar("zm_killxp", "100")
Zapis = register_cvar("zm_savetype", "2") // 1 - SteamID // 2 - Nick

SyncMessage = CreateHudSyncObj()


}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //Zabojca

daj_xp(kid)
}
public daj_xp(id)
{
xp_gracza[id] += get_pcvar_num(zm_exp);
Zapisz(id)
SprawdzPoziom(id)
}
public SprawdzPoziom(id)
{
Wczytaj(id)
if(level_gracza[id] < 22)
{
while(xp_gracza[id] >= xp_na_poziom[level_gracza[id]]) //ZAWIERA PETLE WHILE
{
level_gracza[id]++;
ColorChat(id,GREEN,"Awansowales na poziom :^x01 %i", level_gracza[id]);

}
}
PokazInformacje(id);
}
public Zapisz(id) //zapisz
{
new AuthID[35]

if(Zapis == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(Zapis == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-ZM",AuthID)
format(vaultdata,255,"#%i#%i#",xp_gracza[id], level_gracza[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id) //wczytaj
{
new AuthID[35]

if(Zapis == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(Zapis == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-ZM",AuthID)
format(vaultdata,255,"#%i#%i#",xp_gracza[id], level_gracza[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

new xpgracza[32], levelgracza[32]

parse(vaultdata, xpgracza, 31, levelgracza, 31)

xp_gracza[id] = str_to_num(xp_gracza)
level_gracza[id] = str_to_num(levelgracza)

return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
}
public client_connect(id)
{
level_gracza[id] = 1
Wczytaj(id)
PokazInformacje(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new AuthID2[35]
get_user_name(id,AuthID2,34)

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMessage, "[Name: %s]^n[Poziom: %i] [Doswiadczenie: %i]^n[Ranga : %s]", AuthID2, level_gracza[id], xp_gracza, Ranga[level_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Proszę o jak najszybszą pomoc
  • +
  • -
  • 1

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.07.2011 13:31

#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "ZM-ExMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gh0st"


new xp_gracza[33];
new level_gracza[33];

new g_vault;
new Zapis;
new SyncMessage;
new zm_exp;

new const xp_na_poziom[22] = {
0,
75,
300,
675,
1200,
1875,
2700,
3675,
4800,
6075,
7500,
9075,
10800,
12675,
14700,
16875,
19200,
21675,
24300,
27075,
30000,
1073741824,
}

new Ranga[][] = { "Brak Rangi", "Amatorv2", "Amatorv3", "Amatorv4", "Zawodowiec1", "Zawodowiecv2", "Zawodowiec3", "Zawodowiecv4", "Zawodowiecv5", "Zawodowiecv6", "Zawodowiecv7", "Zawodowiecv8", "Zawodowiecv9", "Zawodowiecv10", "Zawodowiecv11", "Zawodowiecv13", "Zawodowiecv14", "Zawodowiecv15", "Zawodowiecv16", "Zawodowiecv17", "Zawodowiecv18" }

public plugin_init() {
g_vault = nvault_open("ZombieExpMod")

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

zm_exp = register_cvar("zm_killxp", "100")
Zapis = register_cvar("zm_savetype", "2") // 1 - SteamID // 2 - Nick

SyncMessage = CreateHudSyncObj()
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //Zabojca
new vid = read_data(2)
if(is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) {
daj_xp(kid, get_pcvar_num(zm_exp))
Zapisz(vid)
}
}
public daj_xp(id, amount)
{
xp_gracza[id] += amount;
SprawdzPoziom(id)
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(level_gracza[id] < 22)
{
new bool:level_up;
while(xp_gracza[id] >= xp_na_poziom[level_gracza[id]]) //ZAWIERA PETLE WHILE
{
level_gracza[id]++;
level_up = true;
}
if(level_up) {
ColorChat(id,GREEN,"Awansowales na poziom:^x01 %i", level_gracza[id]);
Zapisz(id)
}
PokazInformacje(id);
}
}
public Zapisz(id) //zapisz
{
new AuthID[35]
if(get_pcvar_num(Zapis) == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(get_pcvar_num(Zapis) == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-ZM",AuthID)
formatex(vaultdata,127,"%i %i",xp_gracza[id], level_gracza[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id) //wczytaj
{
new AuthID[35]

if(get_pcvar_num(Zapis) == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(get_pcvar_num(Zapis) == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-ZM",AuthID)
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,127)

new xpgracza[12], levelgracza[4]
parse(vaultdata, xpgracza, 11, levelgracza, 3)

xp_gracza[id] = str_to_num(xp_gracza)
level_gracza[id] = str_to_num(levelgracza) > 1 ? str_to_num(levelgracza) : 1

return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
remove_task(id);
}
public client_putinserver(id)
{
Wczytaj(id)
set_task(0.5, "PokazInformacje", id, _, _, "b")
}
public PokazInformacje(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new AuthID2[35]
get_user_name(id,AuthID2,34)

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.05, -1.0, 0, 0.5, 0.5, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMessage, "[Name: %s]^n[Poziom: %i] [Doswiadczenie: %i]^n[Ranga: %s]", AuthID2, level_gracza[id], xp_gracza[id], Ranga[level_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik sebul edytował ten post 14.07.2011 13:58

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.07.2011 15:09

Sebul jesteś za***iscie za***isty na wszystkie sposoby :) .

Działa :) +++ dla ciebie

Dodano 14 lipiec 2011 - 15:12:
Jeżeli możesz to napisz na GG : 13212718 mam parę pytań ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych