Mam problem z new_cod
GameMaster
04.07.2011
Chciałem zrobić nowa klasę na new_cod żeby miała moc tak jak ożywienie kolesia z teamy a nazwa obojętna albo żeby była niewidoczna z deaglem i miała 1/6 na natychmiastowe zabicie z deagla !!
PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
sharkowy
06.07.2011
Masz.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Lolek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Lolek";
new const opis[] = "Niewidzialny z deaglem, ma z niego 1/6";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, "VERSION", "AUTHOR");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}