Witam,
Dziś zainstalowałem na serwer plugin auto respawn. Jednak po odrodzeniu nikt nie ma noża. Czy dało by rade, aby po odrodzeniu każdy otrzymywał nóż (bez żadnego menu, po prostu ma go mieć). Z góry dziękuję za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Darmowa broń
Temat rozp.
razek13
, 28.06.2011 15:42
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2011 15:42
#2
Napisano 28.06.2011 15:51
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
public Killed(id)
set_task(0.1, "Respawn", id);
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
ten plugin na autorespawn dziala dobrze i sam z niego korzystam.
#3
Napisano 28.06.2011 18:30
A po jakim czasie odradza? Bo ja bym chciał, żeby po 3 s rozbrajał
#4
Napisano 28.06.2011 18:38
Tam po 0.1 sekundy chyba.
Tutaj po 3.
Tutaj po 3.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1); public Killed(id) set_task(3.0, "Respawn", id); public Respawn(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 28.06.2011 18:39
#5
Napisano 28.06.2011 20:34
Ale będzie nóż po odrodzeniu?
#6
Napisano 28.06.2011 20:39
Powinien być. Ew. można dodać do kodu give_item(index,"weapon_knife");
#7
Napisano 28.06.2011 21:00
Aha dobra dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy dałby rade przerobić ten plugin, tak żeby przez pierwsze 2 s gracz po odrodzeniu był nietykalny?
#8
Napisano 28.06.2011 21:23
#9
Napisano 28.06.2011 21:25
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";
new czas;
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
}
public Killed(id)
{
set_task(3.0, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}
public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}
public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}
Prosze
#10
Napisano 28.06.2011 21:28
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
#11
Napisano 28.06.2011 21:35
masz tutaj z opcja ustawiania czasu respawnu oraz ochrony w cvarach
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";
new czas, resp;
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
resp = register_cvar("respawn_czas", "3")
}
public Killed(id)
{
new Float:CzasRespawnu = get_pcvar_float(resp)
set_task(CzasRespawnu, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}
public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}
public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}
#12
Napisano 30.06.2011 13:04
MisieQ a czy mógłbyś do tego pluginu dodać jeszcze takie coś, że jak ktoś nie żyje to mi się wyświetla na HUDZIE takie coś: Odrodzisz się za X s.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych