←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Bomba i niewidzialność ... małe problemy.

Locked

  • +
  • -
Aqvis's Photo Aqvis 19.01.2011

Pierwszym problem dotyczy bomby. Po jej wybuchu graczom zabiera bardzo mało hp lub wcale. Chodzi mi oto, aby wybuch był jakoś odczuwany.

Drugi problem polega na tym, że gdy ktoś wybierze klase NINJA(KLASA NIEWIDZIALNA) następnie zmieni klase na RAMBO(KLASA WIDZIALNA), która powinna być widzialna, ale niewidzialność przechodzi z ninja na rambo.

jak mogę rozwiązać te problemy?
z góry dziękuje za chęć pomocy.

[COD NOWY]
Edited by Aqvis, 19.01.2011 22:21.
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 20.01.2011

2. nie wiem jak to wyglada w nowym codzie, ale powinienes dodac przy zmianie klasy
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 );
lub podczas odrodzenia, no chyba ze jest to polaczone ze soba to wystarczy ze dasz odpowiedni warunek.
Quote

  • +
  • -
Aqvis's Photo Aqvis 20.01.2011

jednak mam sterego coda :P to możesz napisać jak to sie robi na starym codzie
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 21.01.2011

dodaj w
public Odrodzenie(id)

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )


najlepiej dodaj to po:
	if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
Quote

  • +
  • -
Aqvis's Photo Aqvis 22.01.2011

tam gdzie ninja musze wypisac te klasy, które są niewidzialne ?
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 22.01.2011

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

w tym warunku zmieni kazdemu graczowi ktory ma inna klase niz ninja, widocznosc na standardowa.
Natomiast jezeli np jeszcze Szpieg ma byc ''troche'' niewidzialny to dodajesz:
if(klasa_gracza[id] != Ninja && klasa_gracza[id] != Szpieg)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

itd.
Tak wiec co do Twojego pytania: Tak tam wypisujesz klasy ktore sa choc troche niewidzialne. Z tym ze nie dawaj "==" tylko "!="
Quote
Locked