Bomba i niewidzialność ... małe problemy.
Aqvis
19.01.2011
Pierwszym problem dotyczy bomby. Po jej wybuchu graczom zabiera bardzo mało hp lub wcale. Chodzi mi oto, aby wybuch był jakoś odczuwany.
Drugi problem polega na tym, że gdy ktoś wybierze klase NINJA(KLASA NIEWIDZIALNA) następnie zmieni klase na RAMBO(KLASA WIDZIALNA), która powinna być widzialna, ale niewidzialność przechodzi z ninja na rambo.
jak mogę rozwiązać te problemy?
z góry dziękuje za chęć pomocy.
[COD NOWY]
Edited by Aqvis, 19.01.2011 22:21.
Drugi problem polega na tym, że gdy ktoś wybierze klase NINJA(KLASA NIEWIDZIALNA) następnie zmieni klase na RAMBO(KLASA WIDZIALNA), która powinna być widzialna, ale niewidzialność przechodzi z ninja na rambo.
jak mogę rozwiązać te problemy?
z góry dziękuje za chęć pomocy.
[COD NOWY]
Edited by Aqvis, 19.01.2011 22:21.
stasekstaskowy
20.01.2011
2. nie wiem jak to wyglada w nowym codzie, ale powinienes dodac przy zmianie klasy
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 );lub podczas odrodzenia, no chyba ze jest to polaczone ze soba to wystarczy ze dasz odpowiedni warunek.
stasekstaskowy
21.01.2011
dodaj w
najlepiej dodaj to po:
public Odrodzenie(id)
if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )
najlepiej dodaj to po:
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
stasekstaskowy
22.01.2011
if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )
w tym warunku zmieni kazdemu graczowi ktory ma inna klase niz ninja, widocznosc na standardowa.
Natomiast jezeli np jeszcze Szpieg ma byc ''troche'' niewidzialny to dodajesz:
if(klasa_gracza[id] != Ninja && klasa_gracza[id] != Szpieg)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )
itd.
Tak wiec co do Twojego pytania: Tak tam wypisujesz klasy ktore sa choc troche niewidzialne. Z tym ze nie dawaj "==" tylko "!="