Jak zrobić,żeby jak postawisz mrożący totem,wróg na niego wejdzie,to żeby wróg nie mógł atakować??Jak to zrobić? Pomóżcie,dla chętnych czekaja +++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mrożący totem
Temat rozp.
Drewno.
, 17.01.2011 15:26
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.01.2011 15:26
#2
Napisano 17.01.2011 16:08
Przyłączam się do pytania, też daje ++++
#3
Napisano 18.01.2011 09:10
To jak,odpisze tu ktoś??
#4
Napisano 18.01.2011 15:52
szczerze wątpię że ktoś Ci da taką funkcję jeżeli masz jakiś plugin z tym związany podeślij może coś razem wymyślimy
#5
Napisano 18.01.2011 16:57
hmm na chlopski rozum mozna
zrobic ze jak kto jest w totemie to dostaje np wypad[id]=0
zrobic taska np tyle ile trwa totem ze po 15 sekudach ustawia to na 0
i dac
jesli ktos ma wypad > 0 to jesli naciska in_attack2 (no strzal) to zmienia mu na noz lub wypada
PS na razie jestem na kom okolo 8 sproboje cos takiego napisac
ok
no to robimy zmienna new wypad[33]
proponuje w round start dac wypad[id] = 0
ok no to robimy totem (dam sam kod)
nie wiem czy to optymalnie
w
nie testowałem wiec nie wiem
zrobic ze jak kto jest w totemie to dostaje np wypad[id]=0
zrobic taska np tyle ile trwa totem ze po 15 sekudach ustawia to na 0
i dac
jesli ktos ma wypad > 0 to jesli naciska in_attack2 (no strzal) to zmienia mu na noz lub wypada
PS na razie jestem na kom okolo 8 sproboje cos takiego napisac
ok
no to robimy zmienna new wypad[33]
proponuje w round start dac wypad[id] = 0
ok no to robimy totem (dam sam kod)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue
if (is_user_alive(pid)){
wypad[pid] = 1
set_task(15.0, "off_wypad", pid)
}
}
public off_wypad(pid){ wypad[pid] = 0 }
nie wiem czy to optymalnie
w
public check_magic(id)
if (wypad[id] > 0) item_wypad(id)
item_wypad(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if (wypad[id] > 0)
{
if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
{
if (weapon !=CSW_KNIFE)
client_cmd( id, "drop" );
}
}
}
nie testowałem wiec nie wiem
Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 18.01.2011 17:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych