Odbijanie pocisków gdy się jest na nożu
WizZi
09.01.2011
Witam. Stosując się do tematu "Niewidzialność na nożu" chciałem zrobić żeby dana klasa po wyciągnięciu noża miała 1/2 szans na odbicie pocisku. To ten temat :http://amxx.pl/tutorial-dodanie-niewidzialnosci-na-nozu-t33926.html
pod
dodałem
pod
w public RoundStart
dodałem
pod
w curweapon
dodałem
i w curweapon zmieniłem:
na
i w public roundstart
dodałem
i nie za bardzo chce to działać Wie ktoś jaki błąd popełniłem? Za pomoc +sik
pod
new niewidka[33]
dodałem
new ozz[33]
pod
niewidka[i]=0
w public RoundStart
dodałem
ozz[i]=0
pod
niewidka[id]=0
w curweapon
dodałem
ozz[id]=0
i w curweapon zmieniłem:
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}
na
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}
i w public roundstart
dodałem
if(ozz[i]==1)
{
player_ultra_armor[i]=random_num(1,2)
}
i nie za bardzo chce to działać Wie ktoś jaki błąd popełniłem? Za pomoc +sik
StaszekMroziok 09.01.2011
moze w
dodaj
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn
dodaj
|| (ozz[hit] > 0 && random_num(1,2)==1)