←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Odbijanie pocisków gdy się jest na nożu

Zablokowany

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 09.01.2011

Witam. Stosując się do tematu "Niewidzialność na nożu" chciałem zrobić żeby dana klasa po wyciągnięciu noża miała 1/2 szans na odbicie pocisku. To ten temat :http://amxx.pl/tutorial-dodanie-niewidzialnosci-na-nozu-t33926.html

pod

new niewidka[33]


dodałem

new ozz[33]


pod

niewidka[i]=0

w public RoundStart

dodałem

ozz[i]=0


pod

niewidka[id]=0

w curweapon

dodałem

ozz[id]=0


i w curweapon zmieniłem:


if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}


na

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}


i w public roundstart

dodałem


if(ozz[i]==1)
{
player_ultra_armor[i]=random_num(1,2)
}


i nie za bardzo chce to działać :/ Wie ktoś jaki błąd popełniłem? Za pomoc +sik :>
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 09.01.2011

moze w

if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn


dodaj

|| (ozz[hit] > 0 && random_num(1,2)==1)
Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 09.01.2011

Działa +4you :)
Odpowiedz
Zablokowany