Klasa dostaje broń
Noo3?!
06.01.2011
Witajcie, mam jeszcze jedno pytanko ;d
Chciałbym by:
1.klasa dostawała po naładowaniu kosy wszystkie granaty,
2. inna klasa po załadowaniu noża ma mieć AK+ammo (najlepiej jak by działało po 2 rundzie),
3.klasa Ma przyblizenie jak aug tylko w niektorych broniach.
4.Klasa która posiada zmiane Kazdego item 1/x z kosy zamienia mu sie na 1/1.
Za kazda wypowiedz (sensowna) Plus.
Dodano 09 styczeń 2011 - 18:07:
Mogę liczyć na odpowiedź? Jeśli możecie, podpowiedzcie mi z 1 reszte sobie poradze...
I nowa rzecz, jak dodac item, gdy sie go dostaje ammo sie nie konczy ?.
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 06.01.2011 20:13
Chciałbym by:
1.klasa dostawała po naładowaniu kosy wszystkie granaty,
2. inna klasa po załadowaniu noża ma mieć AK+ammo (najlepiej jak by działało po 2 rundzie),
3.klasa Ma przyblizenie jak aug tylko w niektorych broniach.
4.Klasa która posiada zmiane Kazdego item 1/x z kosy zamienia mu sie na 1/1.
Za kazda wypowiedz (sensowna) Plus.
Dodano 09 styczeń 2011 - 18:07:
Mogę liczyć na odpowiedź? Jeśli możecie, podpowiedzcie mi z 1 reszte sobie poradze...
I nowa rzecz, jak dodac item, gdy sie go dostaje ammo sie nie konczy ?.
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 06.01.2011 20:13
Firxenowsky
09.01.2011
1.
case TwojaKlasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
sharkowy
09.01.2011
Po części przyłączam się do tematu, mianowicie punkt 2 mnie interesuje.
GoldeN 10.01.2011
2.
W RoundStart za petla:
3. Przybliżenie na PPM:
Prethink:
Użytkownik GoldeN edytował ten post 10.01.2011 15:33
new round[33];
W RoundStart za petla:
round[i]++
case TwojaKlasa:
{
if(round[id] >= 2)
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
}
else show_hudmessage(id, "Moc mozesz uzyc dopiero w lub po 2 rundzie")
}
3. Przybliżenie na PPM:
Prethink:
new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && (player_class[id] == Twoja_Klasa) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1 != CSW_AWP && weapon1 != CSW_SCOUT && weapon1 != CSW_AUG && weapon1 != CSW_G3SG1 && weapon1 != CSW_SG552){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
Użytkownik GoldeN edytował ten post 10.01.2011 15:33
Noo3?!
10.01.2011
GoldeN, to:
Dodać w :
case TwojaKlasa: { if(round[id] >= 2) { fm_give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } else show_hudmessage(id, "Moc mozesz uzyc dopiero w lub po 2 rundzie") }
Dodać w :
witch(player_class[id])tak?
StaszekMroziok 10.01.2011
public call_cast(id) { set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) switch(player_class[id]) { case TwojaKlasa: { if(round[id] >= 2) { fm_give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } else show_hudmessage(id, "Moc mozesz uzyc dopiero w lub po 2 rundzie") } }
Noo3?!
11.01.2011
Po dodaniu czegokolwiek do
I moje jeszcze jedno pyt.
Jak dodac item, który daje nieskonczone ammo i menu /klasy z podzialem na Bohaterowie i potwory
P.S. Plusy dodalem kazdemu kto odpowiedzial ;]
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 11.01.2011 20:19
public call_cast(id)Mam takie błędy:
I moje jeszcze jedno pyt.
Jak dodac item, który daje nieskonczone ammo i menu /klasy z podzialem na Bohaterowie i potwory
P.S. Plusy dodalem kazdemu kto odpowiedzial ;]
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 11.01.2011 20:19
sebul
11.01.2011
Musisz pozamykać wszystkie otwarte klamry "{", bo już po samym screenie widzę, że tego nie zrobiłeś.
Noo3?!
11.01.2011
Sebul, dostałeś plusa, dam ci jeszcze 1-ego jak powiesz gdzie dokładniej bo nie widzę zabardzo;d
KariiO
11.01.2011
Z tego co wypatrzyłem to chyba w Hunter'ze 3 otwierające , 2 zamykające...
sebul
11.01.2011
I do tego kilka innych błędów, ale już poprawiłem (pomogłem na PW).Z tego co wypatrzyłem to chyba w Hunter'ze 3 otwierające , 2 zamykające...
Noo3?!
11.01.2011
Moje nastepne pytania.. Sorry ze tyle pytam ale powoli chce all zrobic.
Co zrobic zeby klasa biegala cicho na nozu, (bez ladowania)
Po zaladowaniu dostaje +30DMG (To nieobowiązkowe, widziałem gdzies zaraz przerobie)
Postac biega szybciej od innych (bez ladowania noza) od razu , Czuje ze dzisaj limit poszedl wiec kto odpowie dostanie jutro plusy ;]
Co zrobic zeby klasa biegala cicho na nozu, (bez ladowania)
Po zaladowaniu dostaje +30DMG (To nieobowiązkowe, widziałem gdzies zaraz przerobie)
Postac biega szybciej od innych (bez ladowania noza) od razu , Czuje ze dzisaj limit poszedl wiec kto odpowie dostanie jutro plusy ;]
sebul
11.01.2011
ZnajdźCo zrobic zeby klasa biegala cicho na nozu, (bez ladowania)
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
zamień na
if ((player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || (player_class[id] == Twoja_Klasa && on_knife[id])) && is_user_alive(id))
Jakbyś nie znalazł [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod XPo zaladowaniu dostaje +30DMG (To nieobowiązkowe, widziałem gdzies zaraz przerobie)
ZnajdźPostac biega szybciej od innych (bez ladowania noza) od razu
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
i dodaj swoją klasę, np.
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
Użytkownik sebul edytował ten post 11.01.2011 22:37
Noo3?!
12.01.2011
Moje kolejne pytanie... ;D
Czy da się zrobić ze klasa po zabiciu dostaje +20hp? I jak zrobic opis klas po wpisaniu /klasy z podzialem na Bohaterowie i Potwory ?
Czy da się zrobić ze klasa po zabiciu dostaje +20hp? I jak zrobic opis klas po wpisaniu /klasy z podzialem na Bohaterowie i Potwory ?
sebul
12.01.2011
Da się, na podstawie barbarzyńcy to robisz.Czy da się zrobić ze klasa po zabiciu dostaje +20hp?
Z tym już jest trochę więcej roboty, ale praktycznie to się robi tak samo jak masz nowe menu do wyboru klas.I jak zrobic opis klas po wpisaniu /klasy z podzialem na Bohaterowie i Potwory ?
Noo3?!
12.01.2011
A jak dodać lustrzane pociski? znalazłem coś tutaj: Lustrzany Pocisk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ale nie zabardzo rozumiem jak to dodać
Dla mnie bardziej tłumaczenie ręczne ;<. Sebul już sobie poradziłem z tymi rzeczami:D
Dla mnie bardziej tłumaczenie ręczne ;<. Sebul już sobie poradziłem z tymi rzeczami:D
b0niek
12.01.2011
Funkcję:
wklejasz tak jak każdą inna funkcję, do
{sma]public plugin_init(){
[/sma]
dodajesz:
W client_connect dodajesz
Potem w funkcji w której masz działanie itemu:
i w evencie nowej rundy dodajesz
// KOD NAPISANY PRZEZ DARKGL, próbowałem tylko to przybliżyć
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
SetHamParamFloat(1, idattacker);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
wklejasz tak jak każdą inna funkcję, do
{sma]public plugin_init(){
[/sma]
dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
W client_connect dodajesz
lustrzany_pocisk[id] = 0;
Potem w funkcji w której masz działanie itemu:
lustrzany_pocisk[id] = 1;
i w evencie nowej rundy dodajesz
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
// KOD NAPISANY PRZEZ DARKGL, próbowałem tylko to przybliżyć
KariiO
12.01.2011
Nowa zmienna na górze:
Na sam dół:
Moc klasowa to dodajesz w select_class_menu pod tym:
EDIT1@
UP trochę mniej dokładniej
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.01.2011 21:56
new lustrzany_pocisk[33];W client_connect :
lustrzany_pocisk[id] = 0;I tu właśnie zależy jeżeli moc do klasy nie dodajesz tego jeżeli do itemu to dodajesz w reset_item_skills to:
lustrzany_pocisk[id] = 0;W roundstart :
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0w plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
Na sam dół:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){ SetHamParamFloat(1, idattacker); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }Jak miała być to moc do itemu to ew. dodajesz opis...
Moc klasowa to dodajesz w select_class_menu pod tym:
g_haskit[id] = 0To:
lustrzany_pocisk[id] = 0Pod klasą to samo co wyżej tylko zamiast zera 1.(chyba tu właśnie nie wiem ;/)
EDIT1@
UP trochę mniej dokładniej
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.01.2011 21:56
Noo3?!
13.01.2011
b0niek, takie coś to sam zobaczyłem, ale plusa za chęci dam. Kariio dam ci 2+'y;p
Kariio a to
A jeśli chcę do itemu i klasy to dodać tez do reset_item_skill tak?
Jak można to jeszcze nie zamykajcie.
Moje pytanie kolejne:
Jak dodać item, gdzie ma sie nieograniczone ammo -Strzela sie bez konca
PS. Po kompilacji mam błąd "Error: Undefined symbol "id_gracza" on line 1240" Co może być przyczyną?
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 13.01.2011 16:00
Kariio a to
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0dodać pod
for (new i=1; i < 33; i++){tak?
A jeśli chcę do itemu i klasy to dodać tez do reset_item_skill tak?
bardziej chciałbym żeby to bylo na nozu, ale poradze jakos sobie;pMoc klasowa to dodajesz w select_class_menu pod tym:
Jak można to jeszcze nie zamykajcie.
Moje pytanie kolejne:
Jak dodać item, gdzie ma sie nieograniczone ammo -Strzela sie bez konca
PS. Po kompilacji mam błąd "Error: Undefined symbol "id_gracza" on line 1240" Co może być przyczyną?
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 13.01.2011 16:00