Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Item dający natychmiastowo 100hp.

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Noo3?!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 06.01.2011 19:51

Witajcie, dzisiaj podczas robienia itemu chciałem zrobić item dający po kliknięciu "e" 100hp.
Szukamy
new player_b_vampire[33] = 1	//Vampyric damage
dodajemy nad:
new player_b_hpitem[33] = 1
Szukamy:
if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
Nad dodajemy
if (player_b_hpitem[id] > 0) item_hp(id)
Na samym końcu dodajemy:
public item_hp(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE  
        }
               change_health(id, player_b_hpitem[id], 0, "")
        
        used_item[id] = true    
        return PLUGIN_CONTINUE
        
}

Item:
case XX:
		{
        		player_item_name[id] = "Potions"
        		player_item_id[id] = rannum
        		player_b_hpitem[id] = 100 
        		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby sie uleczyc",player_item_name[id])   
		}

Użytkownik Noo3?! edytował ten post 06.01.2011 20:05

  • +
  • -
  • 1

#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 06.01.2011 19:57

Miast
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new CurHealth = get_user_health(id)
new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitem[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitem[id]:m_health
set_user_health(id, NewHealth)


zdecydowanie lepiej jest dac
change_health(id, player_b_hpitem[id], 0, "")

  • +
  • -
  • 0

#3 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 06.01.2011 20:05

Poprawione. Dzięki, pierwszy raz coś takiego robię ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 06.01.2011 20:56

a jak ktoś tego użyje mając niezranione HP?

hę?

300 HP zamiast 200 to dużo za dużo

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.01.2011 21:51

Jeśli ktoś już będzie miał max hp to nie doda mu więcej, ale i tak wypadało by zrobić jakieś info, że ktoś ma już max hp.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 09.01.2011 13:20

I jak się w grze wpisze /item to nie będzie pisać co ten item robi. Może to łatwe ale pokażę co trzeba zrobić.

Pod
	if (player_b_eye[id] > 0) 
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, aby polozyc magiczne oko(da sie tylko raz podlozyc) i uzyj ponownie zeby wlaczyc i wylaczyc je")

}


Dodaj
        if(player_b_hpitem[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby sie uleczyc")
}

  • +
  • -
  • 0

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.01.2011 14:20

raczej
"użyj aby uleczyć
TempSkill
HP"

#8 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 09.01.2011 14:30

Właściwie to ja mam tak:

	if(player_b_hpitem[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_hpitem[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby uleczyc sobie")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," HP.<br>")
}


Ale ja w public award_item mam tak:

	case 79:
{
player_item_name[id] = "Potions"
player_item_id[id] = rannum
player_b_hpitem[id] = random_num(50,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby uleczyc sobie %i HP",player_item_name[id], player_b_hpitem[id])
}


W pierwszym poście nie ma random_num(50,100) to mi się wydaje że nie trzeba tego TempSkill itd...

Użytkownik LogiCC edytował ten post 09.01.2011 14:33

  • +
  • -
  • 0

#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 11.01.2011 21:50

ale jak ktoś to doda to opis fałszywy bedzie

#10 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2011 22:18

Mi tam wszystko dobrze działa...
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.02.2011 23:58

omg ale jak kto zrobi np. rannum z 80-120 to bedzie mial zly opis

#12 Kicku

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Mudzyn
  • Lokalizacja:Daleko w Dal
Offline

Napisano 28.04.2011 20:36

Ja jak wyzuce ten item to po wpisaniu /item dalej pokazuje sie info o nim, tak jakbym dalej go miał. Co mam zrobic?

Użytkownik Kicku edytował ten post 28.04.2011 20:36

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.04.2011 10:02

w resetowaniu skilli:

player_b_hpitem[id] = 0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych