Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.05.2011 09:15
Witam, jak w temacie mam problem z broniami 1/LW, znalazłem już 2 tematy ale z każdego nic nie wyszło chyba się już 3 godziny męczyłem...
Może mi ktoś napisać jak zrobić 1/LW z jakieś broni czyli tak żeby się losowało np od 1/12 do 1/15 lub od 1/1 do 1/3 ???
Może mi ktoś napisać jak zrobić 1/LW z jakieś broni czyli tak żeby się losowało np od 1/12 do 1/15 lub od 1/1 do 1/3 ???
#2
Napisano 01.05.2011 11:21
Coś w tym stylu by było:
do public DajPrzedmiot:
Do public TakeDamage:
No i w public DajPrzedmiot wpisz jaka broń ma dawać item.
do public DajPrzedmiot:
case X: //X czyli numer itemu
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 15);
}
Do public TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer_Itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) {
damage=float(health);
}
No i w public DajPrzedmiot wpisz jaka broń ma dawać item.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.05.2011 12:08
#3
Napisano 01.05.2011 15:42
Nie działa...
24 errory przy kompilacji
24 errory przy kompilacji
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 01.05.2011 15:43
#4
Napisano 01.05.2011 21:21
zobacz tak w Take damage dodaj :
oczywiscie w public odrodzenie:
no i tak jak mówił RPK
w public dajprzedmiot
podalem to samo co rpk ale ze mnie gamoń;d
najlepiej podrzuć .sma i powiedz co chcesz mieć.
{ if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr.itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) damage = float(health); }
oczywiscie w public odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr.itemu) give_item(id, "weapon_twoja bron");
no i tak jak mówił RPK
w public dajprzedmiot
case nr itemu: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); give_item(id, "weapon_twoja bron"); }
podalem to samo co rpk ale ze mnie gamoń;d
najlepiej podrzuć .sma i powiedz co chcesz mieć.
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 01.05.2011 21:30
#5
Napisano 01.05.2011 21:54
Niestety SMA nie mogę podrzucić bo to ściśle tajny projekt
Ale jak byś mógł napisz do mnie na PW i ci napisze co bym chciał zrobić a ty byś naskrobał
Ale jak byś mógł napisz do mnie na PW i ci napisze co bym chciał zrobić a ty byś naskrobał
#6
Napisano 01.05.2011 22:00
ale próbowałeś tak dodawać jak RPK i ja ci mowiliśmy ?
#7
Napisano 02.05.2011 07:49
Tak,
Możecie mi tutaj napisać jak dodać np to do ak losowe od 1/10 do 1/15 lub losowo od 1/1 do 1/15(Próbowałem to) z dokładnym opisem co do jakiej funkcji wpisać Co pod czym czy trzeba coś dopisać pod CSW_np M4A1
Możecie mi tutaj napisać jak dodać np to do ak losowe od 1/10 do 1/15 lub losowo od 1/1 do 1/15(Próbowałem to) z dokładnym opisem co do jakiej funkcji wpisać Co pod czym czy trzeba coś dopisać pod CSW_np M4A1
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 02.05.2011 11:02
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych