Sprawdzenie wartości zmiennej
cManiac
27.04.2011
Siema,
Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pozdrawiam
Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pozdrawiam
exexe
27.04.2011
Level[id] += 1; //Twoja funkcja do dodawania do zmiennej
if ( Level[id] == 2 ) //Jeżeli zmienna = 2
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //Daj granat he
}
Użytkownik x123 edytował ten post 27.04.2011 20:05
sztandi 28.04.2011
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 13:59
while(Level[id] == 2) // Petla ktora sie wlancza gdy gracz bedzie mial 2lvl
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
break;
}
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 13:59
sztandi 28.04.2011
;(
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 14:25
Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak
Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 14:25