w
public Odrodzenie(id)
wkleic
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
}
znajdz tez tam to:
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
i wklej:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
give_item(id, "weapon_knife");
teraz tu:
public TakeDamage
to:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage+=float(health);
zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
}
i wklej:
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage+=float(health);
pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
Użytkownik Jambi edytował ten post 24.04.2011 10:05