Użytkownik Ziemniak12 edytował ten post 20.04.2011 19:19
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2011 16:26
Mozna usunac!!
#2
Napisano 17.04.2011 23:21
wrzuć .sma
#3
Napisano 17.04.2011 23:42
OK trzymaj
Załączone pliki
#4
Napisano 17.04.2011 23:48
a próbowałeś z innym codem ? twój wygląda na dobry sprbouj użyć innego i zobacz czy bd to samo
#5
Napisano 17.04.2011 23:51
Inne klasy nie maja tego buga.. tylko te co sa dodane prze zemnie dam 200 w zycie nie rosnie stoi na 100 hp^^a próbowałeś z innym codem ? twój wygląda na dobry sprbouj użyć innego i zobacz czy bd to samo
#6
Napisano 17.04.2011 23:58
już wiem co masz nie tak
tutaj w zdrowiu/pancerzu/i szybkosci klas masz za mało wartości w porównaniu do ilości klas (tzn. powinieneś mieć więcej tych liczb w poszczególnych new constach tak np. w opisie ostatniej klasy Kucacza piszesz ze ma 100 hp a u ciebie ostatnia wartoscia w new const zdrowie jest 130
masz też popsutą tabelę expa:) mówię ci od razu
enum { NONE = 0, Snajper, Nozownik, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Spadochroniarz, LukiLagger, Ciota, Bombowiec, Mysliwy, Rozpruwacz, Awupek, Szybcior, Partyzant, Pancernik, Mysterio, Amsterdam, Skoczek, Terrorysta, SWAT, Kamikadze, Zolnierz, Spear, EMEJZING, EFFECTIVEL, Westernowiec, Grendier, TajemniczyGosc, Terminator, Admiral, Zolnierzgrom, Predator, Gangster, Zabojca, Narkoman, Papay, SilyDesantowe, Szturmowiec, INTERPOR, HANCOCK, KAPITAN, Kucacz };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 120, 300, 80, 400, 10, 160, 90, 120, 90, 300, 200, 1, 140, 120, 160, 110, 105, 145, 170, 130, 170, 120, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.4, 5.0, 1.1, 2.0, 1.3, 1.0, 1.25, 1.9, 1.2, 0.8, 1.4, 2.0, 1.1, 1.15, 1.3, 1.3, 1.0, 1.35, 1.5, 1.2, 1.4, 1.4, 1.3};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 120, 180, 100, 800, 400, 100, 100, 100, 60, 90, 120, 170, 100, 40, 100, 60, 170, 145, 90, 100, 300, 0, 300 };
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
tutaj w zdrowiu/pancerzu/i szybkosci klas masz za mało wartości w porównaniu do ilości klas (tzn. powinieneś mieć więcej tych liczb w poszczególnych new constach tak np. w opisie ostatniej klasy Kucacza piszesz ze ma 100 hp a u ciebie ostatnia wartoscia w new const zdrowie jest 130
masz też popsutą tabelę expa:) mówię ci od razu
#7
Napisano 18.04.2011 00:02
Umiał bys to mi zrobic? bo takie klasy to nie klasy:Pjuż wiem co masz nie tak
enum { NONE = 0, Snajper, Nozownik, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Spadochroniarz, LukiLagger, Ciota, Bombowiec, Mysliwy, Rozpruwacz, Awupek, Szybcior, Partyzant, Pancernik, Mysterio, Amsterdam, Skoczek, Terrorysta, SWAT, Kamikadze, Zolnierz, Spear, EMEJZING, EFFECTIVEL, Westernowiec, Grendier, TajemniczyGosc, Terminator, Admiral, Zolnierzgrom, Predator, Gangster, Zabojca, Narkoman, Papay, SilyDesantowe, Szturmowiec, INTERPOR, HANCOCK, KAPITAN, Kucacz };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 120, 300, 80, 400, 10, 160, 90, 120, 90, 300, 200, 1, 140, 120, 160, 110, 105, 145, 170, 130, 170, 120, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.4, 5.0, 1.1, 2.0, 1.3, 1.0, 1.25, 1.9, 1.2, 0.8, 1.4, 2.0, 1.1, 1.15, 1.3, 1.3, 1.0, 1.35, 1.5, 1.2, 1.4, 1.4, 1.3};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 120, 180, 100, 800, 400, 100, 100, 100, 60, 90, 120, 170, 100, 40, 100, 60, 170, 145, 90, 100, 300, 0, 300 };
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
tutaj w zdrowiu/pancerzu/i szybkosci klas masz za mało wartości w porównaniu do ilości klas (tzn. powinieneś mieć więcej tych liczb w poszczególnych new constach tak np. w opisie ostatniej klasy Kucacza piszesz ze ma 100 hp a u ciebie ostatnia wartoscia w new const zdrowie jest 130
masz też popsutą tabelę expa:) mówię ci od razu
Użytkownik Ziemniak12 edytował ten post 18.04.2011 00:02
#8
Napisano 18.04.2011 06:15
sam sprobuj;) musisz policzyc ile masz klas i po kolei wpisywac wartosci hp/pancerza/szybkosci nic trudnego jak to zrobisz to tabele ci poprawię
#9
Napisano 18.04.2011 06:48
teraz mam błędy przy kompilowaniu
Dodano 18 kwiecień 2011 - 15:40:
Temat mozna zamknac! a dla cibie Grześiu + dziala wszystko dzięki
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(587) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(1808) : error 017: undefined symbol "zdrowie_klasy" QTM_CodMod.sma(1808) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(1808) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(1808) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1808) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Dodano 18 kwiecień 2011 - 15:40:
Temat mozna zamknac! a dla cibie Grześiu + dziala wszystko dzięki
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych