Witam, szukam pluginu, który co zmianę mapy będzie przeładowywał server.cfg.
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Plugin do ładowania ustawień serwera
Started By ravziom, 22.03.2011 16:10
6 replies to this topic
#1
Posted 22.03.2011 16:10
#2
Posted 22.03.2011 16:18
przeciez server.cfg zawsze przeladowuje sie co zmiane mapy...
#3
Posted 22.03.2011 16:36
Nie zawsze, dokładniej chodzi o to, że mam problem z tym że czasem buguje mi się mp_timelimit, i po zmianie z 25 minut zmienia się np na 45, więc np przy zmianie mapy "recznej" się chyba nie przeładowuje
#4
Posted 22.03.2011 17:28
Wiec najprawdopodobnie to jakis plugin "bawi sie" my_timelimit Polecam spr pluginy
#5
Posted 22.03.2011 17:36
Dzieje się to na kilku serwerach a do niektórych pluginów nie mam sma więc to nie będzie takie łatwe, wydawało mi się najlepszym rozwiązaniem przeładowanie tego configa
#6
Posted 22.03.2011 18:37
/* TimeLimit Fix Plugin fix timeleft to avoid Game Commencing reset. Cvars mp_timelimit_fix <Float:time> - timelimit mp_timelimit_restart <1|0> - if 1, reset mp_timelimit on sv_restart(round) */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "TimeLimit Fix" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "R3X" new fStart; new Float:fStartTL; new gcvarTimeLeft; new gcvarRes; new bool:gbComm=false; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); register_event( "TextMsg", "eventRestartRound", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); register_event("TextMsg", "eventGameComm", "a", "2&#Game_C") gcvarTimeLeft=register_cvar("mp_timelimit_fix","20"); gcvarRes=register_cvar("mp_timelimit_restart","0"); fStart=get_systime(); } public plugin_cfg(){ fStartTL=get_pcvar_float(gcvarTimeLeft); set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); } public plugin_end() set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); public eventRestartRound(){ if(get_pcvar_num(gcvarRes)) fStart=get_systime(); gbComm=true; } public eventRoundInit(){ if(gbComm){ new Float:fTL=fStartTL-(get_systime()-fStart)/60.0; client_print(0, print_console, "%d %.1f- %.1f = %.1f",get_systime()-fStart, fStartTL,(get_systime()-fStart)/60.0, fTL); set_cvar_float("mp_timelimit", fTL); gbComm=false; } } public eventGameComm() gbComm=true;
Plugin R3X
#7
Posted 22.03.2011 18:41
O to właśnie mi chodziło ! dzięki wielkie + leci