Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.03.2011 23:49
Witam. Jak zrobić pewną blokadę na miny? Żeby w wąskich przejśiach nie dało się ich stawiać. Np żeby określić [zdefiniować] dozwoloną odległość pomiędzy dwoma ściankami.
#2
Napisano 16.03.2011 23:28
Sprawdź czy to Ci odpowiada
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Czy duzo miejsca?" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("sprawdz", "cmdSprawdz"); } public cmdSprawdz(id){ new Float:vfOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vfOrigin); if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 50.0)) client_print(id, print_chat, "Jest wystarczajaco duzo miejsca"); else client_print(id, print_chat, "Nie ma wystarczajaco duzo miejsca"); } czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){ new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3]; vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0]; vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1]; vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2]; //1 vfStart[0] += odleglosc; vfEnd[0] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; //2 vfStart[0] -= odleglosc; vfEnd[0] += odleglosc; vfStart[1] += odleglosc; vfEnd[1] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; return 1; }
#3
Napisano 17.03.2011 21:38
To ma być w oddzielnym pluginie? Jest to już przypisane do min?
#4
Napisano 17.03.2011 22:30
nie
funkcja czyDuzoMiejsca() ma potencjalnie chronić przed podłożeniem miny w przejściu; ten plugin po wpisaniu w konsoli
funkcja czyDuzoMiejsca() ma potencjalnie chronić przed podłożeniem miny w przejściu; ten plugin po wpisaniu w konsoli
sprawdzwypisuje informacje czy dopuściłby podłożenie miny w miejscu gdzie stoisz
#5
Napisano 17.03.2011 22:42
Dzięki, drugi plusik
Dodano 17 marzec 2011 - 23:23:
A i teraz jak zmieniać odległośc?
Dodano 17 marzec 2011 - 23:34:
To jest tylko na sprawdzanie, ale min i tak nie blokuje w miejscu zakazanym. I powiedz jak zmieniać odległość.
Dodano 17 marzec 2011 - 23:23:
A i teraz jak zmieniać odległośc?
Dodano 17 marzec 2011 - 23:34:
To jest tylko na sprawdzanie, ale min i tak nie blokuje w miejscu zakazanym. I powiedz jak zmieniać odległość.
#6
Napisano 17.03.2011 23:40
to tylko sprawdza, jeśli będzie 0 to masz nie podkładać miny;
potrzebuję źródła, żeby to uzupełnić albo sam ogarniesz
jeśli to zwróci 0 to wyjdź z funkcji podkładającej minę
potrzebuję źródła, żeby to uzupełnić albo sam ogarniesz
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, odleglosc)np.
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 33.0)
jeśli to zwróci 0 to wyjdź z funkcji podkładającej minę
#7
Napisano 18.03.2011 00:13
A to czyDuzoMiejsca to należy do public cmdSprawdz ?
Dodano 18 marzec 2011 - 00:17:
Najlepiej dam przykładowe sma i tam zrób a ja sobie poradze.
QTM_CodMod.sma 48,95 KB 43 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Dodano 18 marzec 2011 - 00:17:
Najlepiej dam przykładowe sma i tam zrób a ja sobie poradze.
QTM_CodMod.sma 48,95 KB 43 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#8
Napisano 18.03.2011 00:30
Wklejka 13004045512873 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a tak
to 33.0 możesz dać do cvara i
a tak
to 33.0 możesz dać do cvara i
cvar_odleglosc = register_cvar("amx_miny_odleglosc", "33.0");
if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
#9
Napisano 18.03.2011 00:33
ok zobacze
Dodano 18 marzec 2011 - 01:01:
A ten cvar gdzie?
Dodano 18 marzec 2011 - 01:01:
A ten cvar gdzie?
if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 00:48
#10
Napisano 18.03.2011 12:47
to jest opcjonalne, nie umiesz dodać to zostaw
#11
Napisano 18.03.2011 17:06
Dobra już wiem, będe sprawdzał
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 17:08
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych