←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem z 2itemkami. Potrzebna pomoc!

Locked

  • +
  • -
Jakubiak's Photo Jakubiak 13.03.2011

Witam. Jestem początkującym w sprawach edytowania starego COD'a, więc zwracam się do Was o pomoc. Chciałem sobie zrobić itemek, który za zabójstwo(za każdego fraga) daje dodatkowo 7000 EXP'a.
Proszę o poprawienie kodu.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 32)
                {
                        doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
                }

Posiadam serwer COD + DM. Za każdego fraga jest teraz 1000doświadczenia. Z itemkiem powinno dostawać się 8000EXP/Frag.

Drugim itemkiem, z którym mam problem jest item dający nieskończone ammo(strzelając nie trzeba przeładowywać). Item mi nie działa. Proszę o poprawienie kodu.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
		{
			set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
		}

Za każdą pomoc daję plusy.
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 13.03.2011

1.
zmien na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
}


co do 2 warunku w jakiej procedurze go umiesciles?
Quote

  • +
  • -
Jakubiak's Photo Jakubiak 13.03.2011

" co do 2 warunku" - ???

Nie zrozumiałem, więc napiszę tak:

1item ma dawać dodatkowe 7000EXPa gdy gracz zostanie zabity przez nas.

2item ma powodować, że w każdej posiadanej przez nas broni mamy nieskończone ammo.
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 13.03.2011

a wiec:

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id)
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;
}


kod nie moj. Powinno dzialac
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 13.03.2011

Co do pierwszego itemu to nie powinno być tak?

        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo += 7000
}
Quote

  • +
  • -
Jakubiak's Photo Jakubiak 14.03.2011

@ stasekstaskowy

A jak to zapisać w postaci itemu??
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 14.03.2011

@RPK. Shark
Jezeli Jakubiak ma standardowe zmienne to rzeczywiscie masz racje.

@Jakubiak
np tak

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != NR_ITEMU)
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;

Quote
Locked