Problem z 2itemkami. Potrzebna pomoc!
Jakubiak
13.03.2011
Witam. Jestem początkującym w sprawach edytowania starego COD'a, więc zwracam się do Was o pomoc. Chciałem sobie zrobić itemek, który za zabójstwo(za każdego fraga) daje dodatkowo 7000 EXP'a.
Proszę o poprawienie kodu.
Posiadam serwer COD + DM. Za każdego fraga jest teraz 1000doświadczenia. Z itemkiem powinno dostawać się 8000EXP/Frag.
Drugim itemkiem, z którym mam problem jest item dający nieskończone ammo(strzelając nie trzeba przeładowywać). Item mi nie działa. Proszę o poprawienie kodu.
Za każdą pomoc daję plusy.
Proszę o poprawienie kodu.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 32) { doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000 }
Posiadam serwer COD + DM. Za każdego fraga jest teraz 1000doświadczenia. Z itemkiem powinno dostawać się 8000EXP/Frag.
Drugim itemkiem, z którym mam problem jest item dający nieskończone ammo(strzelając nie trzeba przeładowywać). Item mi nie działa. Proszę o poprawienie kodu.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34) { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
Za każdą pomoc daję plusy.
stasekstaskowy
13.03.2011
1.
zmien na
co do 2 warunku w jakiej procedurze go umiesciles?
zmien na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
}
co do 2 warunku w jakiej procedurze go umiesciles?
Jakubiak
13.03.2011
" co do 2 warunku" - ???
Nie zrozumiałem, więc napiszę tak:
1item ma dawać dodatkowe 7000EXPa gdy gracz zostanie zabity przez nas.
2item ma powodować, że w każdej posiadanej przez nas broni mamy nieskończone ammo.
Nie zrozumiałem, więc napiszę tak:
1item ma dawać dodatkowe 7000EXPa gdy gracz zostanie zabity przez nas.
2item ma powodować, że w każdej posiadanej przez nas broni mamy nieskończone ammo.
stasekstaskowy
13.03.2011
a wiec:
kod nie moj. Powinno dzialac
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}
public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
kod nie moj. Powinno dzialac
sharkowy
13.03.2011
Co do pierwszego itemu to nie powinno być tak?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo += 7000
}
stasekstaskowy
14.03.2011
@RPK. Shark
Jezeli Jakubiak ma standardowe zmienne to rzeczywiscie masz racje.
@Jakubiak
np tak
Jezeli Jakubiak ma standardowe zmienne to rzeczywiscie masz racje.
@Jakubiak
np tak
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}
public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != NR_ITEMU)
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
return PLUGIN_CONTINUE;