←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
Zmienna w skillu

Zablokowany

  • +
  • -
tombraider - zdjęcie tombraider 11.03.2011

Witam,

Podczas pisania nowego skilla wystąpił w mojej głowie mętlik.
Chcę zrobić większe obrażenia ze zwykłych broni gdy ktoś ma pokemona A ze skillem X,
zaregistrowałem event w głównym pliku (pokemod.sma), w pliku odpowiadającym za funkcje zdarzeń wkleiłem funkcję,
No i wyszło mi coś takiego:

[...]
damage *= mnoznik
[...]

w plikach ze skillami napisałem tak, by mając aktywnego skilla, mnoznik wynosił N.

public Skill(id, skill, props)
 {
	if( SkillTrulyActive(id, skill) )
	{
		mnoznik == 3
	}
 }

// C:\Kompilator AMXX\[...](46 -- 47) : warning 21
5: expression has no effect

Przy czym:
linijka 46: mnoznik == 3
linijka 47: }


Nie mam zbytnio pomysłu jak to rozłożyć.. Jakieś sugestie?
Odpowiedz

  • +
  • -
Zuy Człowiek - zdjęcie Zuy Człowiek 11.03.2011

mnoznik = 3;

O jedno = za dużo ;D
Odpowiedz

  • +
  • -
tombraider - zdjęcie tombraider 11.03.2011

Hmm, no nie wiem..
Po zmianie na @up wyskoczyły następujące błędy:
// C:\Kompilator AMXX\include\pokemon/skills/custom2.inl(46) : error 022: must
be lvalue (non-constant)
// C:\Kompilator AMXX\include\pokemon/skills/custom2.inl(46) : warning 215: exp
ression has no effect

Użytkownik tombraider edytował ten post 11.03.2011 20:28
Odpowiedz
Zablokowany