ID Broni
BoB0_
28.02.2011
Witam. Chciałem sie zapytac co oznacza ten tekst :
I czy jest do niego dopisana jakas odpowiednia bron. Caly czas mi to wyskakuje w error logach i serwer sie crashuje. ;/
Invalid weapon id 32
I czy jest do niego dopisana jakas odpowiednia bron. Caly czas mi to wyskakuje w error logach i serwer sie crashuje. ;/
mgr inż. Pavulon
28.02.2011
Gdybyś dał większą część logu + sma były by szanse na naprawę.
BoB0_
28.02.2011
Oto część z logów z dnia 28.02
A to z sma :
Linia 593 :
L 02/28/2011 - 15:21:23: Start of error session. L 02/28/2011 - 15:21:23: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110228.log") L 02/28/2011 - 15:21:23: Invalid weapon id 32 L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 02/28/2011 - 15:21:23: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593) L 02/28/2011 - 15:21:28: Invalid weapon id 32 L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 02/28/2011 - 15:21:28: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593) L 02/28/2011 - 15:21:38: Invalid weapon id 32 L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 02/28/2011 - 15:21:38: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593) L 02/28/2011 - 15:35:24: Invalid weapon id 32 L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 02/28/2011 - 15:35:24: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593) L 02/28/2011 - 15:35:34: Invalid weapon id 32 L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname") L 02/28/2011 - 15:35:34: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 593)
A to z sma :
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }
Linia 593 :
get_weaponname(i, weaponname, 21);
Goliath
28.02.2011
Nie jestem pewien czy to zadziała, ale zmień:
Na:
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
Na:
for(new i=1, n=1; i <= 30; i++)
BoB0_
28.02.2011
Na razie zmieniłem ale na efekty musimy poczekać. Jeżeli macie jakieś propozycje to dawajcie jeszcze.
Dodano 28 luty 2011 - 22:19:
Serwer niby sprawuje się ładnie, ale są nowe błędy myśle że nie znaczące za wiele ale chcę je naprawić.
Dodano 01 marzec 2011 - 16:47:
Teraz jest taki problem, że w logach czysto ale serwer dzisiaj padł jeden raz. Jest możliwość że mi go ktoś scrahował? Bo na poprzednim serwerze musiałem dawać jakieś inne pliki żeby mi nie crashowali.
Dodano 28 luty 2011 - 22:19:
Serwer niby sprawuje się ładnie, ale są nowe błędy myśle że nie znaczące za wiele ale chcę je naprawić.
L 02/28/2011 - 18:49:01: Start of error session. L 02/28/2011 - 18:49:01: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110228.log") L 02/28/2011 - 18:49:01: [FAKEMETA] Undefined pev index: 255 L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pev") L 02/28/2011 - 18:49:01: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::MessageHealth (line 442) L 02/28/2011 - 18:52:35: [ENGINE] Invalid entity 20 L 02/28/2011 - 18:52:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_notatkisapera.amxx") (native "entity_get_edict") - debug not enabled! L 02/28/2011 - 18:52:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Dodano 01 marzec 2011 - 16:47:
Teraz jest taki problem, że w logach czysto ale serwer dzisiaj padł jeden raz. Jest możliwość że mi go ktoś scrahował? Bo na poprzednim serwerze musiałem dawać jakieś inne pliki żeby mi nie crashowali.
BoB0_
01.03.2011
proszę:
Dodano 01 marzec 2011 - 19:23:
Jeżeli macie na swoich serwach jakieś zabezpieczenia napiszcie jakie, bo serwer wyłączył mi się dzisaj już 4 razy .
Dodano 02 marzec 2011 - 20:16:
Ten problem już rozwiązany. Mam teraz problem bo pluginy się gryzą. Może pomożecie:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "Notatki Sapera"; new const opis[] = "Masz 2 miny co runde"; new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; new saper_id; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); saper_id = cod_get_classid("Saper"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "*" , "DotykMiny"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model(model); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == saper_id) return COD_STOP; ilosc_min_gracza[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.5, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = 2; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Dodano 01 marzec 2011 - 19:23:
Jeżeli macie na swoich serwach jakieś zabezpieczenia napiszcie jakie, bo serwer wyłączył mi się dzisaj już 4 razy .
Dodano 02 marzec 2011 - 20:16:
Ten problem już rozwiązany. Mam teraz problem bo pluginy się gryzą. Może pomożecie:
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) minibans.amxx ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy: abd.amxx ad_manager.amxx admin_spec_esp.amxx alt_end_round_sounds.amxx bcd_hudtimer.amxx dontsayips.amxx extreme_bancfg2.amxx grenade_trail.amxx poprawne_rate.amxx ptb.amxx statsx.amxx ultimate_ss_log.amxx unbanmenu.amxx ;Voices_Management.amxx admin_freelook.amxx hpk.amxx deagsmapmanager.amxx amx_record.amxx Allow_round_finish.amxx amx_ip.amxx adminlisten.amxx add_serwer_to_menu.amxx Klient.amxx reset_rank.amxx xredirect.amxx mocmedyka.amxx amxx_podbot_auto.amxx