Witam, mam takie pytanie.
Chciałbym zrobić menu które by wyglądało tak:
Traile > Kolor1 > 1
Kolor2 2
Kolor3 3
I np gracz wybiera kolor1 i numer 3 to na czacie wpisuje
trail 3 kolor1
Jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zaawansowane menu
Temat rozp.
Gufinsky
, 21.02.2011 16:11
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 21.02.2011 16:11
#2
Napisano 21.02.2011 20:59
O to chodzi ?
#include <amxmodx>
new dane[2][33];
public plugin_init() {
register_plugin("Menu do trail", "0.0", "byQQ");
register_clcmd("say /trail", "menu_trail");
}
public menu_trail(id)
{
new menu = menu_create("Traile", "menu_trail_h");
menu_additem(menu, "Kolor 1", "0");
menu_additem(menu, "Kolor 2", "0");
menu_additem(menu, "Kolor 3", "0");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public podmenu_trail(id)
{
new menu = menu_create("Traile", "menu_trail_h");
menu_additem(menu, "1", "1");
menu_additem(menu, "2", "1");
menu_additem(menu, "3", "1");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_trail_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
dane[key][id] = item+1;
if(!key) podmenu_trail(id);
else client_cmd(id, "say trail %d kolor%d", dane[1][id], dane[0][id]);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Dziękuje, dobranoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych