Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] Pytanie
Started By
Starozytny
, 04.09.2010 10:38
11 replies to this topic
#1
Posted 04.09.2010 10:38
Witam, mam pytanie:
da się zmienić to gdzie jest:
Klasa: x
Doswiadczenie: x/x
Item:
na takie jak w Diablo ??
da się zmienić to gdzie jest:
Klasa: x
Doswiadczenie: x/x
Item:
na takie jak w Diablo ??
#2
Posted 04.09.2010 11:02
no pewnie
wszystko masz tutaj
usuń \n po każdym słowie to będzie ciągłe, potem tylko zmienić sobie
to i to i gotowe
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wszystko masz tutaj
usuń \n po każdym słowie to będzie ciągłe, potem tylko zmienić sobie
to i to i gotowe
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Edited by Frajer, 04.09.2010 11:03.
#3
Posted 04.09.2010 11:06
Frajer a zrobisz mi w Sma od QTM_Peyote (czyste) ??
#4
Posted 04.09.2010 11:12
format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sprawdź to
Edited by Frajer, 04.09.2010 11:12.
#5
Posted 04.09.2010 13:36
Tak nie kompiluje
#6
Posted 04.09.2010 14:14
Przed public plugin_init
W public plugin_init
new gmsgStatusText
W public plugin_init
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); new tpstring[1024] if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(target), klasa_gracza[target], poziom_gracza[target], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(id), klasa_gracza[id], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by camilost, 04.09.2010 14:17.
#7
Posted 04.09.2010 18:23
Zrobiłem tak i przy kompilacji wyskakuje mi :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "SyncHudObj" on line 1402 Header size: 4064 bytes Code size: 51476 bytes Data size: 26484 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 98408 bytes 1 Warning. Done.
#8
Posted 04.09.2010 18:27
To nie ma znaczenia. Ważne jest to, czy pisze Done czy wywala errory1 Warning.
Done.
Skompilowało się poprawnie
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
IP: 91.210.130.90:27067
IP: 91.210.130.90:27067
#9
Posted 04.09.2010 18:27
Mi chodzi o to jak pozbyć się tego Warninga
#10
Posted 04.09.2010 18:37
Warningi, to coś mniejszego od errorów, ale na nic nie wpływają, na przykład, jeśli w kodzie pluginu est coś dziwnego, aczkolwiek poprawne
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
IP: 91.210.130.90:27067
IP: 91.210.130.90:27067
#11
Posted 04.09.2010 20:07
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "SyncHudObj" on line 1402
Znajdź i usuń:
Znajdź i usuń:
new SyncHudObj
#12
Posted 05.09.2010 12:32
@UP, o czymś jeszcze zapomniałeś...
JBC on dostał wcześniej odpowiedź, bo na GG mi pisał .
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
JBC on dostał wcześniej odpowiedź, bo na GG mi pisał .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users