Witajcie
Chce zrobić klase w Cod , która może podkładać miny. Lecz chcę aby tylko ta klasa miała inny model.
Jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mina model
Temat rozp.
Intex
, 01.09.2010 17:46
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 01.09.2010 20:07
daj sma bo za dużo tłumaczenia
#3
Napisano 02.09.2010 16:24
Tworzysz zmienne czy tam sobie skopiuj
do plugin_init dodaj touch:
do precache dodajesz sobie ten nowy model
Dodajesz sobie te dwie funkcje do kodu (byle gdzie po niżej plugin_init)
zmieniasz sobie też
potem szukasz
i dodajesz
jak już to all dodasz to do klasy dodajesz sobie tą zmienną np:
new ilosc_uniwersalnych_min_gracza[33];
do plugin_init dodaj touch:
register_touch("Mines", "player", "DotykMiny_M");
do precache dodajesz sobie ten nowy model
precache_model("models/jakis_nowy_model_mine.mdl");Oczywiście nazwe możesz zmienić to podaje dla przykładu
Dodajesz sobie te dwie funkcje do kodu (byle gdzie po niżej plugin_init)
Spoiler
zmieniasz sobie też
Spoiler
potem szukasz
Spoiler
i dodajesz
Spoiler
jak już to all dodasz to do klasy dodajesz sobie tą zmienną np:
ilosc_uniwersalnych_min_gracza[id] = 1;
#4
Napisano 02.09.2010 20:22
Tworzysz zmienne czy tam sobie skopiuj
new ilosc_uniwersalnych_min_gracza[33];
do plugin_init dodaj touch:register_touch("Mines", "player", "DotykMiny_M");
do precache dodajesz sobie ten nowy modelprecache_model("models/jakis_nowy_model_mine.mdl");Oczywiście nazwe możesz zmienić to podaje dla przykładu
Dodajesz sobie te dwie funkcje do kodu (byle gdzie po niżej plugin_init)Spoiler
zmieniasz sobie teżSpoiler
potem szukaszSpoiler
i dodajeszSpoiler
jak już to all dodasz to do klasy dodajesz sobie tą zmienną np:ilosc_uniwersalnych_min_gracza[id] = 1;
A jak zrobić by waliła 1/1 ?
02 wrzesień 2010 - 20:42:
I na czerwono pojawia mi się tO;
PostawMine(id);
#5
Napisano 02.09.2010 22:09
Nie rozumiem cię o co chodzi z tym pojawia mi się na czerwono to tamto to zwykła mina a ta możesz np:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_universal_ent, attacker, XXX.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1)
Tam gdzie XXX to ilość zadawanych obrażeń wpisujesz
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_universal_ent, attacker, XXX.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1)
Tam gdzie XXX to ilość zadawanych obrażeń wpisujesz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych