Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mina model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 01.09.2010 17:46

Witajcie

Chce zrobić klase w Cod , która może podkładać miny. Lecz chcę aby tylko ta klasa miała inny model.
Jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 matipolak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 01.09.2010 20:07

daj sma bo za dużo tłumaczenia
  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.09.2010 16:24

Tworzysz zmienne czy tam sobie skopiuj xD

new ilosc_uniwersalnych_min_gracza[33];


do plugin_init dodaj touch:
	register_touch("Mines", "player",  "DotykMiny_M");

do precache dodajesz sobie ten nowy model
	precache_model("models/jakis_nowy_model_mine.mdl");
Oczywiście nazwe możesz zmienić to podaje dla przykładu :)
Dodajesz sobie te dwie funkcje do kodu (byle gdzie po niżej plugin_init)

Spoiler


zmieniasz sobie też
Spoiler


potem szukasz
Spoiler

i dodajesz
Spoiler

jak już to all dodasz to do klasy dodajesz sobie tą zmienną np:

ilosc_uniwersalnych_min_gracza[id] = 1;


#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 02.09.2010 20:22

Tworzysz zmienne czy tam sobie skopiuj xD


new ilosc_uniwersalnych_min_gracza[33];


do plugin_init dodaj touch:
	register_touch("Mines", "player",  "DotykMiny_M");

do precache dodajesz sobie ten nowy model
	precache_model("models/jakis_nowy_model_mine.mdl");
Oczywiście nazwe możesz zmienić to podaje dla przykładu :)
Dodajesz sobie te dwie funkcje do kodu (byle gdzie po niżej plugin_init)

Spoiler


zmieniasz sobie też
Spoiler


potem szukasz
Spoiler

i dodajesz
Spoiler

jak już to all dodasz to do klasy dodajesz sobie tą zmienną np:

ilosc_uniwersalnych_min_gracza[id] = 1;



A jak zrobić by waliła 1/1 ?

02 wrzesień 2010 - 20:42:
I na czerwono pojawia mi się tO;

PostawMine(id);
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.09.2010 22:09

Nie rozumiem cię o co chodzi z tym pojawia mi się na czerwono to tamto to zwykła mina a ta możesz np:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_universal_ent, attacker, XXX.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1)
Tam gdzie XXX to ilość zadawanych obrażeń wpisujesz




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych