Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy Item do CODMOD - nieskończone ammo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 r4is0n

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 22.08.2010 20:16

Witam,
może ktoś podać instrukcje jak dodać item - nieskończoność amunicji do CODMOD'a? :)
Jeśli to możliwe proszę o instrukcję wdrożenia do głównego mod'a
Z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.08.2010 20:26

        if(player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}


Tutaj masz funkcje na nieskończone ammo z AK47. Należy funkcje wsadzić do eventu CurWeapon.

I gdzieś na górze:

new player_unlimited[33]


#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 21:11

        if(player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}


Tutaj masz funkcje na nieskończone ammo z AK47. Należy funkcje wsadzić do eventu CurWeapon.

I gdzieś na górze:

new player_unlimited[33]



A jak zrobić, żeby to nieskończone ammo było na każdą broń, oczywiście jeśli dostanie się taki itemek:D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.08.2010 21:37

        if(player_unlimited[id] > 0){
new brongracza = get_user_weapon(id, iKlipy, iAmmunicja)
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "brongracza",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}


spróbuj tak lub (wersja wakacyjna na nudy)

if(player_unlimited[id] > 0){
new bron_gracza = get_user_weapon(id, iKlipy, iAmmunicja)
if(bron_gracza == weapon_ak47 && player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
if(bron_gracza == CSW_AWP){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
/* .................................
................................
...............................
ITD
*/
}

  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 22:23

Nie lepiej zmienna player_unlimited[33];

case NRITEMU:
{
player_unlimited[id] = true
}

w curweapon

if(player_unlimited[id])
set_user_clip(id, maxClip[weapon]);

W UsunPrzedmiot
player_unlimited[id] = false

tyle ^^

@EDIT Głupie i obok u xD

Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 15:09

  • +
  • -
  • 2

#6 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 23.08.2010 12:22

okej, dzięki,
ale nie rozumiecie, chce aby to był item nie żeby działało jak ktoś ma daną broń ..
jak to zrobić?

@up dodałem to i mam błędy w kompilacji
  • +
  • -
  • 0

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 12:44

Jakie błędy? Zarejestrowałeś zmienną? new player_unlimited[33]; (Nad plugin_init)
  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.08.2010 13:35

okej, dzięki,
ale nie rozumiecie, chce aby to był item nie żeby działało jak ktoś ma daną broń ..
jak to zrobić?

@up dodałem to i mam błędy w kompilacji



if(player_inlimited[id])


Bo ma być unlimited...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 13:35


#9 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 23.08.2010 14:57

błędy podczas kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "attacker" on line 1532
Warning: Loose indentation on line 1532
Error: Undefined symbol "weapon" on line 1532
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1532
Error: Too many error messages on one line on line 1532

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\...... (compile failed).


1532 linia:

set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
zaznacza ją na czerwono ..

coś nie tak :)

Użytkownik r4is0n edytował ten post 23.08.2010 14:58

  • +
  • -
  • 0

#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 15:09

set_user_clip(id, maxClip[weapon]);

  • +
  • -
  • 0

#11 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 23.08.2010 15:34

skompilowało się ale teraz mam takie errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Unreachable code on line 1534
Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1537
Header size:           4188 bytes
Code size:            65364 bytes
Data size:            52428 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  138364 bytes

2 Warnings.
Done.

1537 linia zamyka funkcje CurWeapon ( } )
1534 linia:
if(player_unlimited[id])

Użytkownik r4is0n edytował ten post 23.08.2010 15:36

  • +
  • -
  • 0

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 15:54

Kod dodałeś za:
return PLUGIN_CONTINUE;

23 sierpień 2010 - 16:59:
Możliwe że ten sposób nie zadziała jeśli tak się stanie:
Zamiast:
if(player_unlimited[id])
set_user_clip(id, maxClip[weapon]);

Daj tak:
	if(player_unlimited[id])
	{
		new weapons[32];
		new weaponsnum;
		get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
		for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
			if(is_user_alive(id))
				if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
					cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
	}

  • +
  • -
  • 1

#13 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 23.08.2010 16:24

ok, użyłem drugiego kodu, skompilowało się bez errorów :)
dam znać czy item działa jak go dostanę ;P na razie dziękuje za to co jest ;)

26 sierpień 2010 - 16:15:
niestety item nie działa ... co może byc nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 22:09

masz tutaj dla all broni
public CurWeapon2(id)
{
        if(player_unlimited[id] > 0){
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wid != stare_id_broni[id]){
		stare_id_broni[id] = wid;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	if(ammo > stare_ammo[id]){
		stare_ammo[id] = ammo;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
	if(ent){
                 cs_set_weapon_ammo(ent, 30)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
}

register_event("CurWeapon","CurWeapon2","be", "1=1")

stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
	new weap = wid, clip, ammo
	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
		return 0
	
	new class[32]
	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)
	
	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
}
a jak dodać item to sobie znajdziesz nie testowałem powinno działać
  • +
  • -
  • 2

#15 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 29.08.2010 15:07

błędy podczas kompilacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "stare_id_broni" on line 1551
Warning: Expression has no effect on line 1551
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1551
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1551
Error: Too many error messages on one line on line 1551

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\r4is0n\Pulpit\callofduty.amx (compile failed).

1551 linia:

if(wid != stare_id_broni[id])

  • +
  • -
  • 0

#16 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 29.08.2010 15:11

new stare_id_broni[33]; 

na samym początku

Użytkownik Frajer edytował ten post 29.08.2010 15:14

  • +
  • -
  • 1

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 15:12

new stare_id_broni[33]
i
new stare_ammo[33]
  • +
  • -
  • 1

#18 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 29.08.2010 15:25

teraz coś innego ..
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "fm_find_ent_by_owner" on line 1585

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\r4is0n\Pulpit\callofduty.amx (compile failed).

1585 linia:
return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)

  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 15:37

hmm
#include <fakemeta>
  • +
  • -
  • 0

#20 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2010 15:41

#include <fakemeta_util>

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych