A jak zrobic zeby dana klasa miala np. bombe?
Użytkownik Squady edytował ten post 22.08.2010 11:54
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.08.2010 11:47
Użytkownik Squady edytował ten post 22.08.2010 11:54
To co piszę się nie liczy...
Napisano 22.08.2010 11:56
give_item(id, "weapon_c4") or give_item(id, "item_c4")
set_user_footsteps(id, 1)
Napisano 22.08.2010 11:58
To co piszę się nie liczy...
Napisano 22.08.2010 12:00
Napisano 22.08.2010 12:07
To co piszę się nie liczy...
Napisano 22.08.2010 15:55
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == NowaKlasa)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++;Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == NowaKlasa) ilosc_skokow_gracza[id] = 3;
Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 15:55
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych