Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
cod, ciche chodzenie i mniejsza grawitacja
Temat rozp.
cedriK
, 22.08.2010 11:17
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.08.2010 11:17
Jak dodać klasom umiejętność: ciche chodzenie (nie na shifcie oczywiście) i mniejszą grawitacje ?
I jak już jestem przy cichym chodzeniu, jest już jakiś działający sposób na zlikwidowanie bugu, ze slychac jak sie chodzi na shifcie przy wiekszej szybkosci niż zwykła ?
I jak już jestem przy cichym chodzeniu, jest już jakiś działający sposób na zlikwidowanie bugu, ze slychac jak sie chodzi na shifcie przy wiekszej szybkosci niż zwykła ?
#2
Napisano 22.08.2010 11:45
set_user_footsteps(id, 1) = Ciche chodzenie
set_user_gravity(id, 0.5) = 400Grawitacji
#3
Napisano 22.08.2010 12:09
grawita działa, ale ciche chodzenie nie, nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz, chodzi żeby w ogóle nie było słychać jak postac biega
#4
Napisano 22.08.2010 12:27
to ci dałem funkcje co ustawia graczowi na cicho
#5
Napisano 22.08.2010 12:27
set_user_footsteps Zmienia Ustawienia cichego chodzenia Graczowi. Składnia: set_user_footsteps ( id, [ set = 1 ] ) Typ: Natywny Notatki: Index to indeks gracza - od 1 do 32. Set (jeśli zostawisz puste przyjmie wartość domyślną 1 ) określa czy ma mieć ciche chodzenie włączone czy nie - 0 = wyłączone, 1 = włączone.
Więc MUSI działać
#6
Napisano 22.08.2010 12:57
Myszka na 20, Wcale nie musi działać. Sprawdź TU Footstep off Cod:) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#7
Napisano 22.08.2010 13:12
Rzeczywiście mój błąd
#8
Napisano 22.08.2010 15:07
NiRVAnA, dzięki , ale i tak dalej nie wiem tego:
22 sierpień 2010 - 19:28:
To ma ktoś sposób na ten bug ?
I jak już jestem przy cichym chodzeniu, jest już jakiś działający sposób na zlikwidowanie bugu, ze slychac jak sie chodzi na shifcie przy wiekszej szybkosci niż zwykła ?
22 sierpień 2010 - 19:28:
To ma ktoś sposób na ten bug ?
Użytkownik ukash13 edytował ten post 22.08.2010 15:07
#9
Napisano 22.08.2010 22:34
Szukasz: public CmdStart(id, uc_handle)
Za new flags = get_entity_flags(id); dodajesz
i działa ; ]
Za new flags = get_entity_flags(id); dodajesz
new Float: velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
i działa ; ]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych