Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemuQTM COD:MW Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#21 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.09.2010 20:10

W sklepie sobie to napraw... Daj
if(wytrzymalosc_itemu[id] < 120) dodaje wytrzymalosc i odbiera kase
else client_print(id, 3, "Masz max wytrzymalosci.")
  • +
  • -
  • 0

#22 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.09.2010 20:41

case 8:
                {
                        new koszt = 14000;                        
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
                                return PLUGIN_HANDLED;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        wytrzymalosc_itemu[id] += 15
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 15 wytrzymalosci do itemu");
               }

Mam tak , jak dodać z tamtym ?:D
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#23 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.09.2010 21:06

case 8:

		{

			new koszt = 14000;                        

			if (kasa_gracza<koszt)

			{

				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");

				return PLUGIN_HANDLED;

			}

			if(wytrzymalosc_itemu[id] < 120)

			{

				cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);

				wytrzymalosc_itemu[id] += 15

				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 15 wytrzymalosci do itemu");

			}

			else

				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Masz maksymalna wytrzymalosc itemu");		}

  • +
  • -
  • 2

#24 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2010 16:23

a jak zrobic losowa wartosc zniszczenia itemu ?? bo tak ciagle -20 to tak dziwnie
  • +
  • -
  • 0

#25 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.09.2010 16:50

camilost, w 1 poście przydarzyła Ci się literówka.

Popraw Przedmiotumu na Przedmiotu bo ludzie tak kopiują i tego nie zauważają.
  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#26 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 27.09.2010 16:50

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
		new zniszcz = random_num(5,45)
		
                if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz >= 0) {
			wytrzymalosc_itemu[id] -= zniszcz;
		}
		if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz > 0)  {
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
		}
		else {
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
			UsunPrzedmiot(id);
		}
	}
Sprawdź. Nie mam teraz głowy do myślenia - hardstyle słucham. -m-

//Tu też była literówka xD

Użytkownik camilost edytował ten post 02.10.2010 14:10

  • +
  • -
  • 0

#27 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.10.2010 13:18

Camilost a mam pytanie jak zrobic zeby wytrzymalosc itemu spadala wraz z dmg ?? poprostu zeby zastapic zabijanie i odejmowanie bo mam wytrzymalosc w hud (pod radarem) i chcialbym zeby ona spadala wraz z obrazeniami /2

I jeszcze takie jedno pytanko dalo by sie zrobic losowa wartosc wytrzymalosci ? zamiast stalej 100
  • +
  • -
  • 0

#28 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.10.2010 17:12

Losową masz zamiast:
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
--->
new losowawartosc = random_num(80, 270) // Tu zmieniasz ile na start
wytrzymalosc_itemu[id] = losowawartosc;

Zamiast za zabicie to za dmg - pomijasz krok z public Death()
I w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0]) {
		if(wytrzymalosc_itemu[this] > 0) {
				wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5;
		}
		else {
			ColorChat(this,GREEN,"[COD:MW]^x01 Przedmiot:^x03 %s^x01, zostal calkowicie zniszczony^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
			//client_print(this, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
			UsunPrzedmiot(this);
		}	}
Try.
  • +
  • -
  • 1

#29 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.10.2010 17:26

oo dzięki ziom a da sie jeszcze wprowadzic zeby pokazywalo w % ? czy to raczej juz niemozliwe

EDIT: Okej juz nie wazne ale da sie wprowadzic random w mnozniku (* 0.5) tak zeby losowalo jak mnozy ? domyslam sie jak to zrobic ale nie wiem czy dobrze zrobie

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 01.10.2010 18:56

  • +
  • -
  • 0

#30 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.10.2010 07:52

A ja mam takie pytanie.

Jak zrobić żeby podczas oddawania przedmiotu wytrzymałość zostawała taka jaka jest a nie odnawiała się ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#31 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.10.2010 10:59

natyw sobie dorób. (W zależności z jakiego dawania itemu korzystasz)

Dodano 02 październik 2010 - 12:04:
=ToRRent= po co random w mnożniku? Chciałeś, żeby zabierało tyle wytrzymałości ile dostanie obrażeń/2 (Czyli 0.5) ;]

A o co Ci z tym random chodzi to nie rozumie.

@DOWN Tzn.?

wytrzymalosc_itemu[this] -= damage/2;
???

Użytkownik camilost edytował ten post 02.10.2010 14:12

  • +
  • -
  • 0

#32 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.10.2010 11:48

toz dlatego ze zostawie sobie wytrzymalosc itemu na 100 i lepiej by bylo jak by random losowal ile mi sie tam uszkadza item chociaz w sumie caly kill to min. 50% i jeszcze mozna by bylo zostawic w public death random tylko zmniejszyc wartosci

Dodano 02 październik 2010 - 13:00:
Camilost to z public take damage nie dziala :(

Dodano 02 październik 2010 - 15:00:
ale co tzn. ?
aaa juz rozumiem, nie dziala bo wytrzymalosc caly czas wynosi 100 tj. w ogóle sie nie uszkadza a wprowadzone bylo
wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5;

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 02.10.2010 15:06

  • +
  • -
  • 0

#33 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 03.10.2010 16:12

Jak mniej wiecej ma ten natyw wygladac ?

Dodano 07 październik 2010 - 15:54:
camilost dasz rade mi napisać ten natyw , a ja sobie spróbuje pod ten swój plugin z daj przerobić.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#34 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.10.2010 21:04

_cod_send_user_item szukasz i zamist temp[2] dajesz temp[3] i dopisujesz
temp[2] = wytrzymalosc_itemu[id];

if(params != 2)
-->
if(params != 3)

wytrzymalosc_itemu[id2] = temp[2];

  • +
  • -
  • 1

#35 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.10.2010 15:42

Dodalem tak jak napisales i teraz nie dostaje się itemu :(

Mam tak to zrobione:

public _cod_get_user_item(plugin, params){
	if(params != 1)
		return 0;
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0;
	return informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
}

public _cod_send_user_item(plugin, params){
	if(params != 3)
		return 0;
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0
	new id2 = get_param(2);
	if(!is_user_connected(id2))
		return 0
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0)
		return 0;
	
	new temp[3];
	temp[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
	temp[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
	temp[2] = wytrzymalosc_itemu[id];
	
	
	WyrzucPrzedmiot(id2);
	DajPrzedmiot(id2, temp[0]);
	informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = temp[1];
	wytrzymalosc_itemu[id2] = temp[2];
	
	WyrzucPrzedmiot(id);
	
	return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#36 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.10.2010 16:40

Ziomek świetny poradnik i najlepiej dodaj to do tematu , gdy ktoś ma sklep i ma losowanie itemu to też ma DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
i gdy kupi w sklepie item to ma 0/100 więc lepiej to dodać zeby wszystko ok bylo.

Czyli gdy masz sklep z losowymi itemami
w public DajPrzedmiotX znajdz:
switch(przedmiot)
i dodaj nad tym :
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;


Tylko dla tych co mają sklep z itemami losowymi.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#37 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.10.2010 09:00

HubertTM, ja używam w sklepie podstawowego DajPrzedmiot(id, przedmiot), bo po co mi nowy i następne linie i w kodzie także, skoro już mam od itemów funkcję? ;] Więcej zamieszania tylko : D
Nie polecam tego DajPrzedmiotX, bo tam to tylko napis jest zmieniony na kupiłeś, a jakby ktoś chciał to wystarczy zmień w zwykłym DajPrzedmiot 'Zdobyłeś przedmiot %s' i będzie dwuznaczne, a nie nowa funkcja.. ;P
  • +
  • -
  • 0

#38 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.11.2010 09:29

@Up

ale wiesz camilost jak ktoś początkujący i się nie zna to kopiuje wszystko a w tucie w sklepie jak chcesz dodać losowy item to każą dodać funkcję DajPrzedmiotX
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#39 KevinMagic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2011 19:24

W public Odrodzenie(id) szukasz:
if(nowa_klasa_gracza[id]) i w nim:

strip_user_weapons(id);
przed albo za tym dodajesz:
UsunPrzedmiot(id)

Wyglądać powinno tak:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}

Jeśli chcesz sobie dopisz wiadomość ;P że zmieniłeś klasę i upuściłeś przedmiot...


@EDIT say /wytrzymałość

W plugin_init:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "SprawdzWytrzymalosc");

Pod koniec pliku:
public SprawdzWytrzymalosc(id)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	else
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}

Hmm, oraz zapomniales dodac, że #include <colorchat> napoczątku trzeba dać, lub zmienić ColorChat na inną komendę.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku :D

#40 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 28.02.2011 10:56

Chyba widzisz, że kopiujesz ColoChat...? Większość, co ma sklep jakbyś nie wiedział (pewno każdy?) to jest tam już colorchat, ten 1% co nie ma zna google.
Dzięki... i bez odbioru
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych