Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemuQTM COD:MW Mod
#21
Napisano 26.09.2010 20:10
if(wytrzymalosc_itemu[id] < 120) dodaje wytrzymalosc i odbiera kase
else client_print(id, 3, "Masz max wytrzymalosci.")
#22
Napisano 26.09.2010 20:41
case 8: { new koszt = 14000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); wytrzymalosc_itemu[id] += 15 ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 15 wytrzymalosci do itemu"); }
Mam tak , jak dodać z tamtym ?
#23
Napisano 26.09.2010 21:06
case 8: { new koszt = 14000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } if(wytrzymalosc_itemu[id] < 120) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); wytrzymalosc_itemu[id] += 15 ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 15 wytrzymalosci do itemu"); } else ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Masz maksymalna wytrzymalosc itemu"); }
#24
Napisano 27.09.2010 16:23
#26
Napisano 27.09.2010 16:50
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { new zniszcz = random_num(5,45) if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz >= 0) { wytrzymalosc_itemu[id] -= zniszcz; } if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz > 0) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } }Sprawdź. Nie mam teraz głowy do myślenia - hardstyle słucham. -m-
//Tu też była literówka
Użytkownik camilost edytował ten post 02.10.2010 14:10
#27
Napisano 01.10.2010 13:18
I jeszcze takie jedno pytanko dalo by sie zrobic losowa wartosc wytrzymalosci ? zamiast stalej 100
#28
Napisano 01.10.2010 17:12
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;--->
new losowawartosc = random_num(80, 270) // Tu zmieniasz ile na start wytrzymalosc_itemu[id] = losowawartosc;
Zamiast za zabicie to za dmg - pomijasz krok z public Death()
I w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0]) { if(wytrzymalosc_itemu[this] > 0) { wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5; } else { ColorChat(this,GREEN,"[COD:MW]^x01 Przedmiot:^x03 %s^x01, zostal calkowicie zniszczony^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]); //client_print(this, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]); UsunPrzedmiot(this); } }Try.
#29
Napisano 01.10.2010 17:26
EDIT: Okej juz nie wazne ale da sie wprowadzic random w mnozniku (* 0.5) tak zeby losowalo jak mnozy ? domyslam sie jak to zrobic ale nie wiem czy dobrze zrobie
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 01.10.2010 18:56
#31
Napisano 02.10.2010 10:59
Dodano 02 październik 2010 - 12:04:
=ToRRent= po co random w mnożniku? Chciałeś, żeby zabierało tyle wytrzymałości ile dostanie obrażeń/2 (Czyli 0.5) ;]
A o co Ci z tym random chodzi to nie rozumie.
@DOWN Tzn.?
wytrzymalosc_itemu[this] -= damage/2;
???
Użytkownik camilost edytował ten post 02.10.2010 14:12
#32
Napisano 02.10.2010 11:48
Dodano 02 październik 2010 - 13:00:
Camilost to z public take damage nie dziala
Dodano 02 październik 2010 - 15:00:
ale co tzn. ?
aaa juz rozumiem, nie dziala bo wytrzymalosc caly czas wynosi 100 tj. w ogóle sie nie uszkadza a wprowadzone bylo
wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5;
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 02.10.2010 15:06
#34
Napisano 07.10.2010 21:04
temp[2] = wytrzymalosc_itemu[id];
if(params != 2)-->
if(params != 3)
wytrzymalosc_itemu[id2] = temp[2];
#35
Napisano 08.10.2010 15:42
Mam tak to zrobione:
public _cod_get_user_item(plugin, params){ if(params != 1) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0; return informacje_przedmiotu_gracza[id][0]; } public _cod_send_user_item(plugin, params){ if(params != 3) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0 new id2 = get_param(2); if(!is_user_connected(id2)) return 0 if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0) return 0; new temp[3]; temp[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0]; temp[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; temp[2] = wytrzymalosc_itemu[id]; WyrzucPrzedmiot(id2); DajPrzedmiot(id2, temp[0]); informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = temp[1]; wytrzymalosc_itemu[id2] = temp[2]; WyrzucPrzedmiot(id); return 1; }
#36
Napisano 15.10.2010 16:40
i gdy kupi w sklepie item to ma 0/100 więc lepiej to dodać zeby wszystko ok bylo.
Czyli gdy masz sklep z losowymi itemami
w public DajPrzedmiotX znajdz:
switch(przedmiot)i dodaj nad tym :
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
Tylko dla tych co mają sklep z itemami losowymi.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#37
Napisano 16.10.2010 09:00
Nie polecam tego DajPrzedmiotX, bo tam to tylko napis jest zmieniony na kupiłeś, a jakby ktoś chciał to wystarczy zmień w zwykłym DajPrzedmiot 'Zdobyłeś przedmiot %s' i będzie dwuznaczne, a nie nowa funkcja..
#38
Napisano 07.11.2010 09:29
ale wiesz camilost jak ktoś początkujący i się nie zna to kopiuje wszystko a w tucie w sklepie jak chcesz dodać losowy item to każą dodać funkcję DajPrzedmiotX
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#39
Napisano 27.02.2011 19:24
Hmm, oraz zapomniales dodac, że #include <colorchat> napoczątku trzeba dać, lub zmienić ColorChat na inną komendę.W public Odrodzenie(id) szukasz:
if(nowa_klasa_gracza[id]) i w nim:strip_user_weapons(id);przed albo za tym dodajesz:UsunPrzedmiot(id)
Wyglądać powinno tak:if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UsunPrzedmiot(id) strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); }
Jeśli chcesz sobie dopisz wiadomość że zmieniłeś klasę i upuściłeś przedmiot...
@EDIT say /wytrzymałość
W plugin_init:register_clcmd("say /wytrzymalosc", "SprawdzWytrzymalosc");
Pod koniec pliku:public SprawdzWytrzymalosc(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]); else ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); }
Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku
#40
Napisano 28.02.2011 10:56
Dzięki... i bez odbioru
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych