Item - Samobojstwo
Agent
26.12.2010
W momencie wylosowania itemu dodać taska, który po 10 sekundach wywoła śmierć gracza.
GoldeN 28.12.2010
new samobojstwo[33];
.
.
.
.
public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(id, 10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}
public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife");
}
case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}
RoundStart()
for...{
if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i)
Spróbuj, nie sprawdzałem. Pisane na forum.
GoldeN 28.12.2010
W zmiennych:
W itemach:
RoundStart() Za pierwsza petla:
Na koniec:
Mój błąd. Zrób sobie opis do itemu.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 28.12.2010 19:09
new samobojstwo[33];
W itemach:
case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}
RoundStart() Za pierwsza petla:
if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i);
Na koniec:
public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}
public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife"); // Jezeli wywali tu blad, to zastap to tym: client_cmd(id, "kill");
}
Mój błąd. Zrób sobie opis do itemu.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 28.12.2010 19:09