←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Item - Samobojstwo

Zablokowany

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 18.12.2010

Jak zrobic item :
Gdy otrzymasz ten item po 10 sek giniesz:D
Odpowiedz

  • +
  • -
Agent - zdjęcie Agent 26.12.2010

W momencie wylosowania itemu dodać taska, który po 10 sekundach wywoła śmierć gracza.
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 28.12.2010

a moglbys jakos dokladniej?
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 28.12.2010

new samobojstwo[33];
.
.
.
.
public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(id, 10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}

public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife");
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}

RoundStart()
for...{

if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i)


Spróbuj, nie sprawdzałem. Pisane na forum.
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 28.12.2010

nie moge skompilować:
argument type mismatch(argument2)
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 28.12.2010

W zmiennych:

new samobojstwo[33];


W itemach:

                case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}


RoundStart() Za pierwsza petla:

if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i);


Na koniec:

public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}

public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife"); // Jezeli wywali tu blad, to zastap to tym: client_cmd(id, "kill");
}


Mój błąd. Zrób sobie opis do itemu.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 28.12.2010 19:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 28.12.2010

Opis nie potrzebny:> 10 sek na wpisanie /item to bez sensu
Odpowiedz
Zablokowany