COD MOD
Maciejek
16.12.2010
Mam na serwie cod moda dzialal dobrze do czasu gdy dopisalem do niego kilka linijek oto one:
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];
public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
]A takie bledy mi wyskakuja w logach
L 12/16/2010 - 08:55:15: Start of error session.
L 12/16/2010 - 08:55:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101216.log")
L 12/16/2010 - 08:55:15: [AMXX] Run time error 4 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 12/16/2010 - 08:55:15: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Użytkownik Maciejek edytował ten post 16.12.2010 09:28
Cypis'
16.12.2010
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new perk_dajacego = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
if(!perk_dajacego)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], perk_dajacego)
client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
UsunPrzedmiot(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !klasa_gracza[oddaj_id[item]] || informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
nie sprawdzalem czy dziala ale powinno
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 16.12.2010 10:37
skrent
19.12.2010
Abes Mapper
19.12.2010
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy