Witam otoz chcialbym zrobić Mroznego Totema lub Meeka. Bo Frost Nade nie dziala :< Moze wiecie czemu ?
Jezeli nie to proszę o pomoc z Mroznym Totemem lub meek
Nie odsylac do starych tematow bo nie sa dokonczone
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mrozny Totem\Meek
Temat rozp.
NiFreZ
, 14.12.2010 07:56
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.12.2010 07:56
#2
Napisano 14.12.2010 09:11
ja mogę zapodać mrożący totem tyle że on trochę do dupki jest bo jak się naciśnie q to można już lecieć ;/
#3
Napisano 14.12.2010 09:51
Pokaz kodzik itp
#4
Napisano 14.12.2010 18:13
nad
p.s dokładniejszy poradnik na AMXX Diablo nowy totem jeżeli nie można reklamować to sory
public item_totem(id)dodajesz
public zamroz(pid) { set_user_maxspeed(pid, 1.0) set_task(15.0, "zamroz_off", pid) }pod publikiem
public Effect_Healing_Totem_Think(ent)dodajesz
public item_zamrozenie(id) { if (used_item[id] && player_item_id[id] != 78) { hudmsg(id,2.0,"Zamrazajacy Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Freeze_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_Freeze_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = c_zamrozenie[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid) } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
p.s dokładniejszy poradnik na AMXX Diablo nowy totem jeżeli nie można reklamować to sory
#5
Napisano 15.12.2010 21:11
a gdyby zastosowac spowolnienie z mocy pistoletowej maga?
#6
Napisano 16.12.2010 16:50
można spróbować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych