←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy COD - bledy

Zablokowany

  • +
  • -
pe. - zdjęcie pe. 11.12.2010

Witam. Od razu przejde do rzeczy, klasa Medyk w nowym codzie sypie warningami w errorlogu:

L 12/11/2010 - 14:47:05: [ENGINE] Invalid entity 142
L 12/11/2010 - 14:47:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 12/11/2010 - 14:47:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 12/11/2010 - 14:47:05: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 71)


nie wiem czy to ma jakies znaczenie na crashe serwera, bo takie co jakis czas maja miejsce z niewiadomych mi przyczyn, w logach tylko to co w powyzszym cytacie, reszta czysta. Dodam, ze ani przy pluginie z klasa ani przy glownym nie bylo nic majstrowane.
Użytkownik pe. edytował ten post 12.12.2010 14:52
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 11.12.2010

Crashe serwa masz pewnie z powodu następującego:
- Klasa Demolitions
- Perk Dynamit


Miałem crashe, usunałem klase i perk które wyżej wymieniłem i jest all dobrze, co do Medyka Ci nie pomogę ja takiego problemu nie miałem.
Użytkownik Hajto edytował ten post 11.12.2010 15:05
Odpowiedz

  • +
  • -
pe. - zdjęcie pe. 12.12.2010

Usunalem klase demolitions oraz dynamit, serwer rzadziej sie crashowal, jednak glownym powodem tego bylo podniesienie broni przez jakas klase, trzeba bylo uzyc pluginu blokujacego wlasnie te mozliwosc.

Nikla jest szansa ze zagladnie tutaj peyot, ale poinformuje, ze nadal nie zostal usuniety blad dotyczacy zabicia z rakiety, miny czy dynamitu - fragi nie sa naliczane.
Odpowiedz
Zablokowany