Śmierć podczas rundy a /klasa & rannum...
FreZZy 28.11.2010
Mam 2 małe pytanka
1. Jak wbiłem z nudów na CoD Mod to pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to bezbolesna zmiana klasy podczas rundy. Czy i w Diablo można by tak zrobić, że zamiast śmierci, w Czacie pokazywało by się, że zmiana nastąpi w next roundzie i nie dedało by?
2. Czemu w itemach jest zwykle
a na przykład chameleon ma
i jak widziałem kilka sma, to inni nowe itemki też oznaczają numerami, a nie rannum
Co to zmienia / co to znaczy / jak robić aby było dobrze.
1. Jak wbiłem z nudów na CoD Mod to pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to bezbolesna zmiana klasy podczas rundy. Czy i w Diablo można by tak zrobić, że zamiast śmierci, w Czacie pokazywało by się, że zmiana nastąpi w next roundzie i nie dedało by?
2. Czemu w itemach jest zwykle
player_item_id[id] = rannum
a na przykład chameleon ma
player_item_id[id] = 66
i jak widziałem kilka sma, to inni nowe itemki też oznaczają numerami, a nie rannum
Co to zmienia / co to znaczy / jak robić aby było dobrze.
Niscree
28.11.2010
1 da się
2 to nie ma różnicy czy dasz rannum czy numer itemu bo i tak wychodzi na to samo
2 to nie ma różnicy czy dasz rannum czy numer itemu bo i tak wychodzi na to samo
FreZZy 28.11.2010
Wiem, głupi nie jestem, ale J A K?1 da się
To czemu wszędzie wszyscy podkreślają żeby dawać KONIECZNIE rannum a nie numer2 to nie ma różnicy czy dasz rannum czy numer itemu bo i tak wychodzi na to samo
Niscree
28.11.2010
To czemu wszędzie wszyscy podkreślają żeby dawać KONIECZNIE rannum a nie numer
skoro wiesz lepiej to po co się pytasz ?
rannum = nr. case
nr. case = id itemu
więc rannum = id itemu
jeszcze jakieś pytania ?
aha w sumie jeszcze jedno jest
jutro jak wrócę ze shoola to moze cos zrobie
Zaszka 29.11.2010
rannum mozesz dac gdy itemek nie ma miec innej funkcji
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d
Dodano 29 listopad 2010 - 17:32:
rannum mozesz dac gdy itemek nie ma miec innej funkcji
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d
Dodano 29 listopad 2010 - 17:32:
rannum mozesz dac gdy itemek nie ma miec innej funkcji
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d
Niscree
29.11.2010
nie wprowadzaj ludzi w błąd Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
Niscree
29.11.2010
ta sory miałem to dzisiaj zrobić ale mi sie tak ostro nie chciało
jutro już prawie na pewno się za to zabiore
Dodano 01 grudzień 2010 - 17:55:
mam jeszcze jednego buga i jak go usne to tu wrzuce
nie wiem czy dzisiaj
jutro już prawie na pewno się za to zabiore
Dodano 01 grudzień 2010 - 17:55:
mam jeszcze jednego buga i jak go usne to tu wrzuce
nie wiem czy dzisiaj
G[o]Q
04.12.2010
w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ?
a wyzej pisales ze id itemu = rannum wiec nie moze byc rozne
poprostu tak zrobil miczu bo pewnie dodajac itemy zaczal numerowac moze tak mu bylo wygodniej ale to nic nie zmienia rownie dobrze moze byc przed switchem a po losowaniu id_itemu=rannum i bedzie git a to ze niektorzy wymyslaja swoje teorie dt tego swiadczy tylko o tym ze nie wiedza co pisza