Witam
Mam pytanie jak zmienić w dialomod aby "żale" te ze sklepiku w diablomodzie dawały mniej lub więcej expa?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomoc w Diablomod
Temat rozp.
Plo*
, 26.11.2010 22:53
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.11.2010 22:53
#2
Napisano 27.11.2010 00:42
Znajdź:
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 Ale to tylko moja teza.
case 5: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED }Ta linijka odpowiada ile dostaniesz expa...
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 Ale to tylko moja teza.
#3
Napisano 27.11.2010 12:15
KariiO nie do końca.
To się mnoży tak:
liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )
jak ktoś to załapie to jest niezły ;d
cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.
To się mnoży tak:
liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )
jak ktoś to załapie to jest niezły ;d
cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.
Użytkownik FreZZy edytował ten post 27.11.2010 12:16
#4
Napisano 27.11.2010 20:10
new exp = x
x =
Jeśli chcesz stałą wartość:
np.
new exp = 5
Wtedy zal zawsze bedzie dawal 5 expa.
Jesli chcesz sie bawic w rownania to:
np.
new exp = 5+player_lvl[id]/2
Wtedy będzie dawało 5 expa + (lvl gracza podzielic na 2 np. 20 lvl : 2 = 10 expa) = 15 expa
Użytkownik Firxen edytował ten post 27.11.2010 20:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych