ŚWIĘTA!
KL279
23.11.2010
Witajcie!
Nie długo swięta potrzebuje kilka modów świątecznych na serwer np. Admin mikołaj, gracze elfy, Choinki, Lodowy nóż itp.
na razie znalazłem tylko tyle:
Świąteczne hostage
Pada śnieg
Za mapy też będe wdzięczny.
P.s.
Czy jest możliwość utwożenia odzielnego pliku w którym wpisał bym mody swiąteczne a do plugins.ini dodał bym tylko nazwę tego pliku?
Pozdrawiam
KL279
Nie długo swięta potrzebuje kilka modów świątecznych na serwer np. Admin mikołaj, gracze elfy, Choinki, Lodowy nóż itp.
na razie znalazłem tylko tyle:
Świąteczne hostage
Pada śnieg
Za mapy też będe wdzięczny.
P.s.
Czy jest możliwość utwożenia odzielnego pliku w którym wpisał bym mody swiąteczne a do plugins.ini dodał bym tylko nazwę tego pliku?
Pozdrawiam
KL279
Pucus 26.11.2010
Model mikołaja dla adminów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Christmas c4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Śnieżne kule - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)
Christmas c4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Śnieżne kule - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new VERSION[] = "1.1" new const model_nade_world[] = { "models/snowballs/w_snowball.mdl" } new const model_nade_view[] = { "models/snowballs/v_snowball.mdl" } new const model_trail[] = { "sprites/laserbeam.spr" } //Cvars new on new rendering new trail //For snowball trail new g_trail public plugin_init() { register_plugin("Snowballs!", VERSION, "FakeNick") on = register_cvar("snowballs_on","1") if(get_pcvar_num(on)) { rendering = register_cvar("snowballs_rendering","1") trail = register_cvar("snowballs_trail","1") register_forward(FM_SetModel,"forward_model") register_event("CurWeapon","func_modelchange_hook","be","1=1","2=4","2=9","2=25") } } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_world) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view) g_trail = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_trail) } public func_modelchange_hook(id) { set_pev(id, pev_viewmodel2,model_nade_view) } public forward_model(entity,const model[]) { if(!pev_valid(entity)) { return FMRES_IGNORED } new rend = get_pcvar_num(rendering) new tr = get_pcvar_num(trail) if ( model[ 0 ] == 'm' && model[ 7 ] == 'w' && model[ 8 ] == '_' ) { switch ( model[ 9 ] ) { case 'f' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,255,255,255,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 255 ) } } case 'h' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,255,0,0,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 255 ) } } case 's' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,0,255,0,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255 ) } } } return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } stock fm_set_trail(id,r,g,b,bright) { message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(id) write_short(g_trail) write_byte(25) write_byte(5) write_byte(r) write_byte(g) write_byte(b) write_byte(bright) message_end() } // teame06's function stock fm_set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16) { set_pev(index, pev_renderfx, fx) new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(index, pev_rendermode, render) set_pev(index, pev_renderamt, float(amount)) }
* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)
baku
27.11.2010
snow_play
ka_snowflakes
deathrun_sexigt2-xmas
go_christmas
merry_christmas
ka_redeye_christmas
de_christmas
cs_assault_christmas
cs_christmas_legend
cs_firstnoe
de_xdust2
cs_assault_santa
de_christmas_rush
de_tesco
aim_xmas_2008
de_dusticed
fy_snowride
xmas_apehouse
de_baynog
de_xmasmansion -
de_spoc
awp_xmasx
de_dust2_christmas
de_winterdust
cs_winter_assault
de_fatalzone_winter
de_dust2_2x2_sks_
de_dust2_christmas
te mapy pewnie znajdziesz w google lub na fpsbanana.com
Edited by baku, 27.11.2010 10:53.
ka_snowflakes
deathrun_sexigt2-xmas
go_christmas
merry_christmas
ka_redeye_christmas
de_christmas
cs_assault_christmas
cs_christmas_legend
cs_firstnoe
de_xdust2
cs_assault_santa
de_christmas_rush
de_tesco
aim_xmas_2008
de_dusticed
fy_snowride
xmas_apehouse
de_baynog
de_xmasmansion -
de_spoc
awp_xmasx
de_dust2_christmas
de_winterdust
cs_winter_assault
de_fatalzone_winter
de_dust2_2x2_sks_
de_dust2_christmas
te mapy pewnie znajdziesz w google lub na fpsbanana.com
Edited by baku, 27.11.2010 10:53.