if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD MOD rakietydodawanie rakiet
Temat rozp.
krysteksulek
, 23.11.2010 17:33
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.11.2010 17:33
Witam. Jak dodać rakiety do itemu, bo jak dodałem w odrodzenie to itemek nie działa, gdy ktoś już ma rakiety, np wsparcie ogniowe. Może mi ktoś pomóc? Z góry dzięki.
#2
Napisano 23.11.2010 19:02
Bo to co ty zrobiłeś nie dodaje do aktualnej ilości tylko zmienia aktualne na taką co podałeś.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37) ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;
case 37: ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 23.11.2010 19:04
Znany jako oeN.
#3
Napisano 25.11.2010 09:37
Niee. Wystarczy tam gdzie się daje klasom broń dodać:
Na przykład:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
Na przykład:
case Komandos: { give_item(id, "weapon_deagle"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; }
#4
Napisano 25.11.2010 10:43
@UP jakbyś nie zauważył,to kolega chce dodać rakiety do itemu,a nie do klasy
#5
Napisano 25.11.2010 17:24
@2x Up
Jeśli tak zrobisz to będzie wtedy nadpisana ilość jaką posiada dana klasa. NP. Jest item XXX i daje 4 rakiety. Klasa Wsparcie Ogniowe zdobyła item. I nie ma 4(item)+2(klasa)=6 rakiet tylko ma 4 rakiety z itemu. A kolega chcę żeby było 4+2=6
Jeśli tak zrobisz to będzie wtedy nadpisana ilość jaką posiada dana klasa. NP. Jest item XXX i daje 4 rakiety. Klasa Wsparcie Ogniowe zdobyła item. I nie ma 4(item)+2(klasa)=6 rakiet tylko ma 4 rakiety z itemu. A kolega chcę żeby było 4+2=6
Znany jako oeN.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych