Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD rakietydodawanie rakiet


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 23.11.2010 17:33

Witam. Jak dodać rakiety do itemu, bo jak dodałem w odrodzenie to itemek nie działa, gdy ktoś już ma rakiety, np wsparcie ogniowe. Może mi ktoś pomóc? Z góry dzięki.


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;


#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.11.2010 19:02

Bo to co ty zrobiłeś nie dodaje do aktualnej ilości tylko zmienia aktualne na taką co podałeś.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
		ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;


case 37:
		ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;


Użytkownik Blood Angel edytował ten post 23.11.2010 19:04

Znany jako oeN.


#3 TheMazzir

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Ukryta
Offline

Napisano 25.11.2010 09:37

Niee. Wystarczy tam gdzie się daje klasom broń dodać:

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

Na przykład:

case Komandos:
{
    give_item(id, "weapon_deagle");
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Pitek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 25.11.2010 10:43

@UP jakbyś nie zauważył,to kolega chce dodać rakiety do itemu,a nie do klasy
  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.11.2010 17:24

@2x Up
Jeśli tak zrobisz to będzie wtedy nadpisana ilość jaką posiada dana klasa. NP. Jest item XXX i daje 4 rakiety. Klasa Wsparcie Ogniowe zdobyła item. I nie ma 4(item)+2(klasa)=6 rakiet tylko ma 4 rakiety z itemu. A kolega chcę żeby było 4+2=6

Znany jako oeN.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych