Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z BulletDamageMam prblem z tym pluginem
#1
Napisano 17.11.2010 16:57
L 11/17/2010 - 00:08:48: Invalid player id 0
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] [0] text3p1Uqk.sma:<wow>n_damage (line 27)
I po jakims czasie crash.
Dlaczego? Pomoże ktoś?
#2
Napisano 17.11.2010 17:07
#3
Napisano 17.11.2010 17:17
#4
Napisano 17.11.2010 17:24
i mam równiez amx_super ale wyłączone. Załącze i zobacze ci bd działać
Użytkownik Witexor edytował ten post 17.11.2010 17:26
#5
Napisano 17.11.2010 17:30
#6
Napisano 18.11.2010 06:54
dodaje że chodzi o diablo moda 5.9l
Dodano 19 listopad 2010 - 14:10:
odkopuje pomoże ktoś\?
Użytkownik Witexor edytował ten post 18.11.2010 06:56
#7
Napisano 19.11.2010 15:22
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 19.11.2010 15:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "on_damage", 1)
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id, attacker, Float:damage, Float:vecDir[3], ptr, bitsDamageType)
{
if(g_enabled)
{
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", floatround(damage))
}
if(is_user_alive(attacker)/* && bitsDamageType & DMG_BULLET*/) // not attach to grenades
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", floatround(damage))
}
case 2: {
if(ExecuteHam(Ham_FVisible, id, attacker))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", floatround(damage))
}
}
}
}
}
}
Sprawdź oryginalny abd seby tyle ze oparty o Hama zamiast o FakeMeta(też jego autorstwa)
#9
Napisano 20.11.2010 16:12
Dodano 20 listopad 2010 - 20:25:
Wybaczcie że znów odswieżam i tym samym spam ale to mi jest na szybko potrzebne bo to na serwerownia muszę mieć na której jest full graczy.
Proszę pomóż ktoś
#10
Napisano 20.11.2010 22:44
#11
Napisano 21.11.2010 10:27
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
oto sma tego pluginu który teraz mam
#12
Napisano 21.11.2010 10:29
Cvary
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0") g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1") g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1") g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj() g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj() } public on_new_round() { g_enabled = get_pcvar_num(g_type) if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true } public on_damage(id) { if(g_enabled) { static attacker; attacker = get_user_attacker(id) static damage; damage = read_data(2) if(g_showrecieved) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage) } if(is_user_connected(attacker)) { switch(g_enabled) { case 1: { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } case 2: { if(fm_is_ent_visible(attacker,id)) { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } } } } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#13
Napisano 21.11.2010 12:28
#include <amxmodx> new g_MsgSync new g_MsgSync2 public plugin_init() { register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip") register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() } public on_damage(id) { if(!is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new attacker = get_user_attacker(id) if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) if ( is_user_connected(attacker) ) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } } return PLUGIN_CONTINUE; }
#14
Napisano 27.11.2010 14:28
Kurcze może macie inne pomysły ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych