Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Mała Modyfikacja COD


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 MrTheWodzu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Posted 11.11.2010 20:56

Doda mi ktoś do CoD 4001 lvl dodawanie exp graczowi oraz itemów??

Attached Files


Edited by MrTheWodzu, 11.11.2010 21:27.

  • +
  • -
  • 0

#2 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Posted 11.11.2010 22:58

trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem

Attached Files


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#3 MrTheWodzu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Posted 12.11.2010 09:51

trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem


Dobra dzięki ;P

a jak zrobić zeby dresiarz ( moja klasa ) miał 1/3 na natychmiastowe zabicie granatem.
  • +
  • -
  • 0

#4 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Posted 13.11.2010 12:03

znajdz

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

zmien calosc na :

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer)
			damage = float(health);	
	}


powinno dzialać
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#5 MrTheWodzu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Posted 13.11.2010 14:30

znajdz

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

zmien calosc na :

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer)
			damage = float(health);	
	}


powinno dzialać


aha i tam gdzie jest kalasa_gracza to mam zmienić na nazwe mojej kasy tak? jak chcesz to możesz zrobić ;P dam ci .sma

Attached Files


Edited by MrTheWodzu, 13.11.2010 14:54.

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users