←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Archy do Klasy

Zablokowany

OcEt - zdjęcie OcEt 30.10.2010

Witam mam pytanie jak mozna dodac archy do klasy jakies?

To znaczy ja sobie dodalem wszystko pieknie gra ale jak wybiore ta klase co ma archy to ma te archyale tylko w 1 rundzie oco kaman?
Odpowiedz

  • +
  • -
Weed - zdjęcie Weed 30.10.2010

w:
public client_PreThink ( id )

nad:

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Amazonka || player_b_kusza[id] == 1)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

dodaj:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Twoja_Klasa)
	{
		player_b_gravity[id] = +Ile maja byc
	}

Powinno pojsc;]
Odpowiedz

OcEt - zdjęcie OcEt 30.10.2010

dzięki sprawdze
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 30.10.2010

w:

public client_PreThink ( id )

nad:

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Amazonka || player_b_kusza[id] == 1)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

dodaj:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Twoja_Klasa)
	{
		player_b_gravity[id] = +Ile maja byc
	}

Powinno pojsc;]

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.
Odpowiedz

  • +
  • -
Weed - zdjęcie Weed 30.10.2010

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.


Przeczytaj to co napisales, napisz 2x ten sam kod i przypisz go klasie... co to zmienia?:> ze mozesz nie podac info o itemku?;)
Użytkownik Weed edytował ten post 30.10.2010 12:18
Odpowiedz

SpiritD3a6 - zdjęcie SpiritD3a6 30.10.2010

jakby nie działoło to komplikuj w amxxie
Odpowiedz

  • +
  • -
Weed - zdjęcie Weed 30.10.2010

i po co SpiritD3a6 nabijasz posty...-.- skoro o cos sie pyta to chyba wie ze 3ba potem skompilowac.. czysty spam
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 30.10.2010

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.


Przeczytaj to co napisales, napisz 2x ten sam kod i przypisz go klasie... co to zmienia?:> ze mozesz nie podac info o itemku?;)

:o Chyba nie wiesz co to "client_PreThink" w tym modzie... wszystko co się znajduje w tym, wykonuje się co kilka sekund, więc jednak nie jest to optymalne i trochę głupio dodawać to tam, skoro można to w inny sposób, czyli dać moc na początku rundy jako "nową moc", bo po wpisaniu "drop", mocy by się już nie miało. Tylko przeczytaj dwa razy ^^
Użytkownik sebul edytował ten post 30.10.2010 12:37
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 31.10.2010

Takie cos mozna uzyskac w bardzo prosty sposob.
Najpierw Na poczatku rundy czyli w public newrodund dajemy naszej klasie archy a nastepnie w menu dropowania ustawiamy, ze dana klasa nie moze wyrzucic archow, czyli na samym dole dropowania przed klamra zamykajaca dodajemy:
if (player_class_id[id]==moja_klasa)
{player_b_wings[id]=5
}
nie pamietam teraz czy archy nie mialy innej nazwy a to dalem tylko jako przyklad by wytlumaczyc rozwiazanie

Edited: Czlowieku zameczysz mnie tymi pw, tutaj przeciez juz wyjasnilem co i jak. Jak nie rozumiesz to zalacz sma to ci zrobie.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 09.11.2010 16:51
Odpowiedz
Zablokowany