←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[COD] Nowe itemy

Locked

pAC's Photo pAC 23.10.2010

Otoz mam problem ze zrobienie tych itemkow czy ktos moze mi pokazac jak sie robi >?

Sakiewka :

co runde dostajesz xx kasy

Ak killer

dostajesz Ak i 1/6 na zabicie z ak

Scout Sniper

Natychmiastowe zabicie ze scouta


Stalker
widocznosc zmniejszona

Mp5 Master

Dostajesz Mp5 i 100 + do dmg

Tak samo z Uzi i deaglem

I jak zrobic klase ktora przy uzyciu noza bedzie niewidzialna

będę bardzo wdzieczny i wynagrodze ++ ;)
Edited by pAC, 23.10.2010 11:29.
Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 23.10.2010

Tutaj masz z tym nożem i niewidzialnością.

[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Sakiewka:

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Sakiewka"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Co runde dostajesz +xxxx kasy"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy

}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}



Scout Sniper

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Scout Sniper"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Natychmiastowe zabicie z Scout"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");

}


public TakeDamage


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(weapon == CSW_SCOUT && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx)//numer itemu
damage=float(health);


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}



Stalker:

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Stalker"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Jestes mniej widzialny"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc

}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}



Mp5 Master

new const nazwy_przedmiotow


na sam dół:
	"Mp5 Master"


new const opisy_przedmiotow


na sam dół:
	"Dostajesz Mp5 i zadajesz +100 obrazen z tej broni"


public Odrodzenie


Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");//Uzi >mac10< dgl >deagle< "weapon_mac10"

}


public TakeDamage


	if(weapon == CSW_MP5NAVY)//Jesli chcesz Uzi to CSW_MAC10. A jak Deagl to CSW_DEAGLE
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx )//Numer itemu
(damage+=100);
}


public DajPrzedmiot


Na sam dół:
		case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
Quote

pAC's Photo pAC 23.10.2010

Tylko maly problem dodalem ale MP5 Nie daje co runde ,
Sakiewka nie daje kasy co runde ...
Stalker tak samo niewidac ciagle...
Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 23.10.2010

dałeś zamiast XXX liczby?
Quote

pAC's Photo pAC 23.10.2010

wiesz ze by mi nie skompilowalo gdybym niedal ^^
Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 24.10.2010

A no tak :P

Nie możliwe że nie działa może coś źle zrobiłeś? Ja to mam podobne u siebie i działa jak trzeba.
Quote

pAC's Photo pAC 31.10.2010

naprawilem ale teraz , jak moge zrobic itemu ktory daje xx INTA , zrecznosci itp
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 01.11.2010

Kolega Blood Angel zapomniał dopisać do porad linii do public Odrodzenie(id) ;]
Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 01.11.2010

Przecież pisałem że w Public Odrodzenie też ma być :ok:

Co do itemu z tą inteligencją itp.

Robisz tak jak wszystkie tylko że musisz wpisać:

kondycja_gracza[id]+=XX//Liczba
inteligencja_gracza[id]+=XX//Liczba
zdrowie_gracza[id]+=XX//Liczba
wytrzymalosc_gracza[id]+=XX//Liczba
Quote

pAC's Photo pAC 02.11.2010

a jak zrobic nastepujace itemy

Magazynek Mistrza nieskonczonosc amunicji zeby bez przerwy leciala bez zmiany magazynku
I Item co dodaje np 400 HP

i gdzie moge zmienic wartosc otrzymywanego HP u rambo za fraga?
Edited by pAC, 02.11.2010 10:54.
Quote

  • +
  • -
fuuuuu!'s Photo fuuuuu! 02.11.2010

HP u rambo.

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}


+400 HP.
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;

Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 11:06.
Quote

pAC's Photo pAC 02.11.2010

maksymalne zdrowie z public odrodzenie?
Quote

  • +
  • -
fuuuuu!'s Photo fuuuuu! 02.11.2010

maksymalne zdrowie z public odrodzenie?


Tak, pod itemem 'Wytrenowany rekrut'. 25 bodajże.
Quote

pAC's Photo pAC 02.11.2010

opisz najlepiej dokladnie bo item jest ale nie daje 400 hp ...
Quote

  • +
  • -
fuuuuu!'s Photo fuuuuu! 02.11.2010

Nazwe i opis przedmiotu myślę, że umiesz sobie dodać. Zakładam, że już to zrobiłeś więc tak: w public Odrodzenie szukasz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}


Pod tym dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;
}


Kompilujesz i wrzucasz i gotowe. BTW. Pewnie daje Ci te 400 HP ale nie wyświetla bo max. pokazuje tylko 255.
Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 12:34.
Quote

pAC's Photo pAC 02.11.2010

Ta niepotrzebnie w case dalem dobra teraz jak zrobic ta nieskonczona amunicje?
Quote
Locked