[COD] Nowe itemy
pAC 23.10.2010
Otoz mam problem ze zrobienie tych itemkow czy ktos moze mi pokazac jak sie robi >?
Sakiewka :
co runde dostajesz xx kasy
Ak killer
dostajesz Ak i 1/6 na zabicie z ak
Scout Sniper
Natychmiastowe zabicie ze scouta
Stalker
widocznosc zmniejszona
Mp5 Master
Dostajesz Mp5 i 100 + do dmg
Tak samo z Uzi i deaglem
I jak zrobic klase ktora przy uzyciu noza bedzie niewidzialna
będę bardzo wdzieczny i wynagrodze ++
Edited by pAC, 23.10.2010 11:29.
Sakiewka :
co runde dostajesz xx kasy
Ak killer
dostajesz Ak i 1/6 na zabicie z ak
Scout Sniper
Natychmiastowe zabicie ze scouta
Stalker
widocznosc zmniejszona
Mp5 Master
Dostajesz Mp5 i 100 + do dmg
Tak samo z Uzi i deaglem
I jak zrobic klase ktora przy uzyciu noza bedzie niewidzialna
będę bardzo wdzieczny i wynagrodze ++
Edited by pAC, 23.10.2010 11:29.
Blood Angel 23.10.2010
Tutaj masz z tym nożem i niewidzialnością.
[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sakiewka:
na sam dół:
na sam dół:
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
Na sam dół:
Scout Sniper
na sam dół:
na sam dół:
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
Na sam dół:
Stalker:
na sam dół:
na sam dół:
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
Na sam dół:
Mp5 Master
na sam dół:
na sam dół:
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
Na sam dół:
[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sakiewka:
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Sakiewka"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Co runde dostajesz +xxxx kasy"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}
Scout Sniper
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Scout Sniper"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Natychmiastowe zabicie z Scout"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
public TakeDamage
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(weapon == CSW_SCOUT && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx)//numer itemu
damage=float(health);
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
Stalker:
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Stalker"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Jestes mniej widzialny"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}
Mp5 Master
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Mp5 Master"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Dostajesz Mp5 i zadajesz +100 obrazen z tej broni"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");//Uzi >mac10< dgl >deagle< "weapon_mac10"
}
public TakeDamage
if(weapon == CSW_MP5NAVY)//Jesli chcesz Uzi to CSW_MAC10. A jak Deagl to CSW_DEAGLE
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx )//Numer itemu
(damage+=100);
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
pAC 23.10.2010
Tylko maly problem dodalem ale MP5 Nie daje co runde ,
Sakiewka nie daje kasy co runde ...
Stalker tak samo niewidac ciagle...
Sakiewka nie daje kasy co runde ...
Stalker tak samo niewidac ciagle...
Blood Angel 24.10.2010
A no tak
Nie możliwe że nie działa może coś źle zrobiłeś? Ja to mam podobne u siebie i działa jak trzeba.
Nie możliwe że nie działa może coś źle zrobiłeś? Ja to mam podobne u siebie i działa jak trzeba.
pAC 31.10.2010
naprawilem ale teraz , jak moge zrobic itemu ktory daje xx INTA , zrecznosci itp
camilost
01.11.2010
Kolega Blood Angel zapomniał dopisać do porad linii do public Odrodzenie(id) ;]
Blood Angel 01.11.2010
Przecież pisałem że w Public Odrodzenie też ma być
Co do itemu z tą inteligencją itp.
Robisz tak jak wszystkie tylko że musisz wpisać:
Co do itemu z tą inteligencją itp.
Robisz tak jak wszystkie tylko że musisz wpisać:
kondycja_gracza[id]+=XX//Liczba
inteligencja_gracza[id]+=XX//Liczba
zdrowie_gracza[id]+=XX//Liczba
wytrzymalosc_gracza[id]+=XX//Liczba
pAC 02.11.2010
a jak zrobic nastepujace itemy
Magazynek Mistrza nieskonczonosc amunicji zeby bez przerwy leciala bez zmiany magazynku
I Item co dodaje np 400 HP
i gdzie moge zmienic wartosc otrzymywanego HP u rambo za fraga?
Edited by pAC, 02.11.2010 10:54.
Magazynek Mistrza nieskonczonosc amunicji zeby bez przerwy leciala bez zmiany magazynku
I Item co dodaje np 400 HP
i gdzie moge zmienic wartosc otrzymywanego HP u rambo za fraga?
Edited by pAC, 02.11.2010 10:54.
fuuuuu!
02.11.2010
HP u rambo.
+400 HP.
Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 11:06.
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
+400 HP.
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;
Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 11:06.
fuuuuu!
02.11.2010
maksymalne zdrowie z public odrodzenie?
Tak, pod itemem 'Wytrenowany rekrut'. 25 bodajże.
fuuuuu!
02.11.2010
Nazwe i opis przedmiotu myślę, że umiesz sobie dodać. Zakładam, że już to zrobiłeś więc tak: w public Odrodzenie szukasz:
Pod tym dodajesz:
Kompilujesz i wrzucasz i gotowe. BTW. Pewnie daje Ci te 400 HP ale nie wyświetla bo max. pokazuje tylko 255.
Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 12:34.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
Pod tym dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 400;
}
Kompilujesz i wrzucasz i gotowe. BTW. Pewnie daje Ci te 400 HP ale nie wyświetla bo max. pokazuje tylko 255.
Edited by fuuuuu!, 02.11.2010 12:34.