Witam!
Prosił bym kogoś o dodanie do Assassin Moda FakeNick'a ( Assassin Mode - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ) skina Ezia - http://www.fpsbanana.com/skins/101584
chodzi mi o to żeby po wpisaniu komendy "/assassin" zmieniał także strój
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Assassin Modeassassin mode + skin
Temat rozp.
SikoR
, 21.10.2010 17:46
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.10.2010 17:46
#2
Napisano 21.10.2010 18:35
to zmień
NA TO
a potem na dole dodaje sobie
w nazwe_modelu dajesz nazwe modelu tego skina
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(assassin_cost)){
client_print(player,print_center,"Masz za malo pieniedzy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,125)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
}
NA TO
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(assassin_cost)){
client_print(player,print_center,"Masz za malo pieniedzy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,125)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "nazwa_modelu.mdl")
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
}
a potem na dole dodaje sobie
public plugin_precache () {
precache_model("models/players/nazwa_modelu.mdl")
}
w nazwe_modelu dajesz nazwe modelu tego skina
#3
Napisano 21.10.2010 20:22
dzięki wielkie zaraz sprawdze czy dziala:)
Dodano 21 październik 2010 - 21:05:
Dodano 21 październik 2010 - 21:05:
niestety nie dziala:( zmienilem tak jak kazales ale dalej mam ten sam skindzięki wielkie zaraz sprawdze czy dziala:)
#4
Napisano 21.10.2010 21:26
Łap
model nazwij ass_ezia
wrzuć ten model do models/player/ass_ezia/
model nazwij ass_ezia
wrzuć ten model do models/player/ass_ezia/
Załączone pliki
#5
Napisano 21.10.2010 21:42
Łap
model nazwij ass_ezia
wrzuć ten model do models/player/ass_ezia/
Działa dzięki wielkie
Dodano 21 październik 2010 - 22:00:
Przepraszam za dubble ale już nie da się edytować.
Mam jeszcze jedna prośbę:
Czy można zrobić żeby po straceniu rangi assassina skin powracał do stanu poprzedniego lub zmieniał się obojętnie na który do ct i tt osobno?
Bo teraz skin assassina zostaje bo zabiciu.
#6
Napisano 21.10.2010 22:21
Proszę
Załączone pliki
#7
Napisano 21.10.2010 22:31
dzięki!
Dodano 22 październik 2010 - 11:46:
Jeszcze pytanko
1.
Jak zmienić ten kod aby po następnej rundzie player był dalej assassinem i tylko po zabiciu wyłączał się ten mod?
2.
jeśli chce zmienić skin noża to mam tu dopisac "cs_set_user_model(weapon, "v_knife_ass") a do
dopisac "precache_model("models/v_knife_ass.mdl")" ?
Dodano 22 październik 2010 - 11:46:
Jeszcze pytanko
1.
public func_unassassin(id){
new id=read_data(2)
if(is_assassin[id]==1){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
set_user_footsteps(id,0)
set_user_health(id,100)
cs_reset_user_model(id)
client_print(id,print_center,"Juz nie jestes assassin'em!")
is_assassin[id]=0
}
}
Jak zmienić ten kod aby po następnej rundzie player był dalej assassinem i tylko po zabiciu wyłączał się ten mod?
2.
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,300)
set_user_gravity(player,0.4)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "ass_ezia")
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
jeśli chce zmienić skin noża to mam tu dopisac "cs_set_user_model(weapon, "v_knife_ass") a do
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ass_ezia/ass_ezia.mdl")
}
dopisac "precache_model("models/v_knife_ass.mdl")" ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych