Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tabele i lvl
#1
Napisano 12.10.2010 16:34
Mam tak ze robi mi się 14 bo mam jakiś silnik sma z netu ale jak wezmę czysty silnik sma to robi tylko 8 tabel i właśnie mam pytanie gdzie jest linijka zależna od tego ?
Z góry dz za odpowiedz.
#2
Napisano 12.10.2010 16:51
#3
Napisano 12.10.2010 17:19
#4
Napisano 12.10.2010 18:31
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 12.10.2010 18:36
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
o tym sposobem dodawalem wdlg poradnika doslownie
#6
Napisano 12.10.2010 19:00
new lx[13]
Skoro dałeś 13, to będzie robić 13... Musisz tam wpisać 16 dla 15 klas, dla 16 klas wpisz 17.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 12.10.2010 19:15
#8
Napisano 12.10.2010 19:51
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 13.10.2010 08:14
#10
Napisano 13.10.2010 16:38
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - Imperium^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. \y%s Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
c_resp[id] = 3
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Templariusz
* 2:Baal
* 3:PainKiller
* 4:Avenger
* 5:Pogromca
* 6:Potepiony
* 7:Siewca
* 8:Pomiot
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
switch (key) {
case 0: { // 1
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Templariusz
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
player_class[id] = Baal
LoadXP(id, player_class[id])1
}
case 2: { // 3
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
player_class[id] = PainKiller
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Avenger
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Pogromca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Potepiony
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Siewca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Pomiot
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
proszę.
#11
Napisano 13.10.2010 16:59
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 13.10.2010 17:02
Użytkownik Cookie. edytował ten post 13.10.2010 17:03
#13
Napisano 13.10.2010 17:04
#14
Napisano 13.10.2010 17:11
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
oto ci chodzi ?
ps. ja nie robie tego gowna bohaterowie i ktos tam bo to dla mnie jest kradzione z innej sieci i dla tej sieci szacun wielki ze cos takie zrobili , dlatego tego nie robie.
#15
Napisano 13.10.2010 17:57
Chodziło mi bardziej żebyś podał tą pierwszą część od menu... ale już kapnąłem się jak to masz zrobione, dzisiaj później oblukam kod.tak
Dodano 13 październik 2010 - 19:16:
Menu chyba dobre jest, poszukaj innych "new lx[liczba]" (liczba czyli obojętnie jaka liczba) i zobacz czy przypadkiem nie ma tam mniej niż 17.
Użytkownik sebul edytował ten post 13.10.2010 17:58
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 13.10.2010 19:59
#17
Napisano 13.10.2010 20:08
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#18
Napisano 15.10.2010 20:14
Temat do zamkniecia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych