←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

jak przerobic item?

Locked

  • +
  • -
**Smieszek**'s Photo **Smieszek** 09.10.2010

Jak przerobić ten kod itemu żeby był item na 1/5 a nie 1/1

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
    {
        SetHamParamEntity(3, this);
        SetHamParamEntity(1, idattacker);
    }
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 09.10.2010

Tu jest 1/3, ale to szczegol P

Sproboj 3 na 5 zmienic.
Quote

  • +
  • -
**Smieszek**'s Photo **Smieszek** 09.10.2010

aa ok :)
To działa a jak wstawić ten item do klasy jakiejś? znaczy co dodać.
Edited by **Smieszek**, 09.10.2010 10:11.
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 09.10.2010

Dajesz jej moc itemu w odpowiednim publicu.
Quote

  • +
  • -
**Smieszek**'s Photo **Smieszek** 09.10.2010

czyli jak by to mogło wyglądać ?
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 09.10.2010

Zalezy jaki to ma byc item....
Quote

  • +
  • -
**Smieszek**'s Photo **Smieszek** 09.10.2010

item ma być.
1/5 szans na odbicie pocisku
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 10.10.2010

Try:
Spoiler
Quote

  • +
  • -
**Smieszek**'s Photo **Smieszek** 10.10.2010

ok dzięki :)
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 10.10.2010

Omfg.

    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1,5) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 10.10.2010

Screeam, a moglbys mi wytlumaczyc whaj tam jest 3 i 1? Bo ja sie na Hamach za bardzo nie znam :D
Bo mi sie zdawalo, ze z 3 i 1 musi wylosowac u thisa 1 i tedy odbije, ale skoro nie to moglbys mi wytlumaczyc jak to dziala?
Quote
Locked