Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granaty Cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.10.2010 10:16

Nie umiem xD

Proszę ten framgent TakeDemage, napiszcie jak to ma wyglądać:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	new health = get_user_health(this);
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(health < 2)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	
	if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
		damage*=2.0;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
		damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
		damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36)
		damage-=(55.0<damage)? 55.0: damage;
	
	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage=float(health);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
		damage+=20;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 33)
		damage+=250;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30)
		damage+=100;
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 41)
		damage+=10;

	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	  
	}
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Zabojca && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
	if(weapon == CSW_AWP) 
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1))
			damage = float(health);
	}
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Zabojca && random(2) == 1))
			damage = float(health);
	}	
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}
	
	if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Terminator)
                damage = float(health);
	if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
                damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == LekarzWojskowy)
                damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Rambo)
                damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Wybuchowiec)
                damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == General)
                damage = float(health);
}
	}	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 50 && weapon == CSW_XM1014 && random_num(1, 2) == 1)
	{
		damage = float(health);
	}
	
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

Dodano 09 październik 2010 - 13:08:
Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#22 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 13:28

Ja****le.... Czemu nie uzywasz || Ktore sa jedoznaczne do lub tylko piszesz nowy kod? Lap:
Spoiler

Jak by byl blad ze za dlugo linia to po pisz.

Użytkownik Pawex edytował ten post 10.10.2010 20:28

  • +
  • -
  • 1

#23 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 18:52

no tak ale teraz wyszło to że z twojego kodu każda klasa Premium zabija na hita... nawet z deagla czy glocka czy m4....
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#24 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 20:27

Yy Jakim cudem jak tam jest najpierw to:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
?? Ja juz nic nie wiem :o
  • +
  • -
  • 0

#25 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 20:32

Yy Jakim cudem jak tam jest najpierw to:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
?? Ja juz nic nie wiem :o




Jak zmieniam kod na swój stary to nie ma 1/1 i premium nie zabijają na hita

Natomiast gy dodam twój klasy Premium robią wszystko na hita xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#26 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 20:41

Zobacz czy masz po hegrande klamre i potem po 2 ifie zamykajaca.

Mysle, ze taka moze byc przyczyna.

Użytkownik Pawex edytował ten post 10.10.2010 20:42

  • +
  • -
  • 1

#27 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 21:01

Zobacz czy masz po hegrande klamre i potem po 2 ifie zamykajaca.

Mysle, ze taka moze byc przyczyna.



Super dodałem tą klamrę to teraaz w ogóle nie działa nic... nawet 1/1 z HE>
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#28 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 21:29

Ale zamykajaca tez?
Ma to tak wygladac:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Terminator || klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze || klasa_gracza[idattacker] == LekarzWojskowy || klasa_gracza[idattacker] == Rambo || klasa_gracza[idattacker] == Wybuchowiec || klasa_gracza[idattacker] == General)
                damage = float(health);
    }

  • +
  • -
  • 0

#29 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 21:50

Ale zamykajaca tez?
Ma to tak wygladac:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Terminator || klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze || klasa_gracza[idattacker] == LekarzWojskowy || klasa_gracza[idattacker] == Rambo || klasa_gracza[idattacker] == Wybuchowiec || klasa_gracza[idattacker] == General)
                damage = float(health);
    }




No i tak mam, i jest tak jak napisałem wyżej.:(
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#30 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 22:08

Try tak:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Terminator || klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
                damage = float(health);
    }
     if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(klasa_gracza[idattacker] == Rambo || klasa_gracza[idattacker] == Wybuchowiec || klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == LekarzWojskowy)
                damage = float(health);
    }
No nie wiem juz co moze byc zle ;/
  • +
  • -
  • 0

#31 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.10.2010 17:16

Try tak:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Terminator || klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
                damage = float(health);
    }
     if(weapon == CSW_HEGRENADE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(klasa_gracza[idattacker] == Rambo || klasa_gracza[idattacker] == Wybuchowiec || klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == LekarzWojskowy)
                damage = float(health);
    }
No nie wiem juz co moze byc zle ;/



Nadal nie ma 1/1 z HE proszę POMOCY
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#32 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.10.2010 17:28

A jeszcze mam jeden pomysl zmien to:
CSW_HEGREN
Na to:
CSW_HEGREN
Nie wiem czy to cos da ale sprobuj :D

Użytkownik Pawex edytował ten post 13.10.2010 21:13

  • +
  • -
  • 0

#33 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.10.2010 17:42

A jeszcze mam jeden pomysl zmien to:

CSW_HEGREN
Na to:
CSW_HEGREN
Nie wiem czy to cos da ale sproboj :D



Niestety nic:(

Dodano 12 październik 2010 - 16:30:
pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych