Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Stare Menu i kolory opcji.
#1
Napisano 07.10.2010 23:26
#2
Napisano 07.10.2010 23:41
Użytkownik sebul edytował ten post 07.10.2010 23:42
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 07.10.2010 23:54
public przywitanie(id)
{
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
public przywitanie_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
// Czesc
}
case 1:
{
// Siema
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
I teraz wiem jak zrobić same przyciski na flagę, no ale jak zrobić, aby wyświetlany tekst był na flagę?
// Edit:
Coś wymyśliłem. Pójdzie takie coś:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam.."
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_menucmd(register_menuid("Przywitanie"), 1023, "przywitanie")
}
public przywitanie(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
else
{
new text2[512]
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \wSiema")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text2, -1, "Przywitanie")
}
}
public przywitanie_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
client_print(0,print_chat,"Czesc")
}
case 1:
{
client_print(0,print_chat,"Siema")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Bo nie mam jak sprawdzić... Wiem tylko, że się kompiluje, ale działać będzie? Potrzebne mi to do Diablo do klas.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.10.2010 00:02
#4
Napisano 08.10.2010 00:07
public przywitanie(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { // tekst dla gracza z flagą
new text[512]
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
else // tekst dla reszty
{
new text2[512]
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \rSiema") // siema na czerwono
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text2, -1, "Przywitanie")
}
}
Tak jak teraz, to siema będzie na czerwono jeśli gracz nie ma flagi, nie wiem czy da się na szaro, ale pewnie tak, trzeba tylko wiedzieć jak Oczywiście żeby wszystko śmigało to w funkcji "Przywitanie" trzeba też dodać if z tą flagą. Wiem, że to przykładowe menu, ale chyba wiesz o co chodzi.
Lepiej chyba będzie tak
public przywitanie(id)
{
new text[512]
new getflag = get_user_flags(id)
if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) // tekst dla gracza z flagą
format(text, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\y2. \wSiema")
else // tekst dla reszty
format(text2, 511,"\wJak sie przywitasz: ^n\y1. \wCzesc^n\r2. \rSiema") // siema na czerwono
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keys,text, -1, "Przywitanie")
}
Użytkownik sebul edytował ten post 08.10.2010 01:14
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 08.10.2010 08:24
//przyciski które są zawsze new iKeys = (1<<0); new szMenu[256], iLen = 0, iMax = charsmax(szMenu); iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\wJak sie przywitasz: ^n"); iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y1. \wCzesc^n"); if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) { //tekst dla gracza z flagą iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y2. \wSiema"); //Dodaj klawisz nr 2 iKeys |= (1<<1); }else //opcja na szaro iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\d2. Siema"); show_menu(id, iKeys, szMenu, -1 "Przywitanie");
#6
Napisano 08.10.2010 10:59
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
//przyciski które są zawsze new iKeys = (1<<0); new szMenu[256], iLen = 0, iMax = charsmax(szMenu); iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\wJak sie przywitasz: ^n"); iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y1. \wCzesc^n"); if(getflag & ADMIN_IMMUNITY) { //tekst dla gracza z flagą iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\y2. \wSiema"); //Dodaj klawisz nr 2 iKeys |= (1<<1); }else //opcja na szaro iLen += formatex(szMenu[iLen], iMax-iLen, "\d2. Siema"); show_menu(id, iKeys, szMenu, -1 "Przywitanie");
Jak to teraz połączyć z wyborem klas? A moje menu nie zadziała?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych