←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Itemki

Zablokowany

  • +
  • -
Blitzen - zdjęcie Blitzen 18.04.2010

Witam.
Chciałem sobie przerobić 3 pierwsze itemki jakimi są:
case 1: "Bronze Amplifier"
case 2:"Silver Amplifier"
case 3:"Gold Amplifier"
Po prostu zmieniłem wartości dodawanego dmg i nazwy.
Teraz wygląda to tak:
case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

Wydaję mi się, że to powinno działać, a to nie działa ;/
Proszę o odpowiedź co zrobiłem źle?
Dziękuje!
Odpowiedz

  • +
  • -
LoleczeQ - zdjęcie LoleczeQ 18.04.2010

Nie losuje itemka czy nie dodaje dmg itp ?

18 kwiecień 2010 - 16:17:
niepotrzebnie ta przerwa między } a case... Po co ta przerwa w wielkości 1 pustej linijki ? ;> sproboj tak

case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 18.04.2010

Nie losuje itemka czy nie dodaje dmg itp ?

18 kwiecień 2010 - 16:17:
niepotrzebnie ta przerwa między } a case... Po co ta przerwa w wielkości 1 pustej linijki ? ;> sproboj tak


case 1:
{
player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 2:
{
player_item_name[id] = "Hero Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(50,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 3:
{
player_item_name[id] = "GoD Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(100,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

Dodatkowe obrażenia działają w innym stylu po prostu !Miczu gdzieś to opisał dokładnie...
Może zamiast dodawać obrażenia które odejmują więcej hp to dodają?Poszukaj w fixach Verticusa...
Odpowiedz

  • +
  • -
Blitzen - zdjęcie Blitzen 18.04.2010

Twój kod nie daje efektów ;/
Właśnie szukam linijki z :
change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

Niestety coś mi nie idzie nie mogę tego "dziadostwa" znaleźć.
Nieee ten wyżej wymieniony kod był dobry więc jest to jakaś inna przyczyna.
Użytkownik Blitzen edytował ten post 18.04.2010 16:47
Odpowiedz
Zablokowany