Grawitacja na ninji
wreki
17.03.2010
Witam. Mam taki problem, że ninja skacze jak by miał normalną grawitację,m czyli 800. A powinien skakać jak na obniżonej grawitacji. Wie ktoś może co jest źle?
Tutaj mam tak:
Tak przy okazji, co mam zmniejszyć żeby ninja był bardziej niewidzialny?
Mam zmienić coś w tym?
Użytkownik wreki edytował ten post 17.03.2010 21:06
Tutaj mam tak:
public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } }A tutaj tak:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
Tak przy okazji, co mam zmniejszyć żeby ninja był bardziej niewidzialny?
Mam zmienić coś w tym?
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0
Użytkownik wreki edytował ten post 17.03.2010 21:06
Vertricus
18.03.2010
render = 13
na
render = 1 // tu dajesz liczbe im mniej tym mniejsza widoczność
na
render = 1 // tu dajesz liczbe im mniej tym mniejsza widoczność
wreki
18.03.2010
Dzięki, + dla Ciebie ;] Wiesz może jeszcze co jest źle i dlaczego ninja na początku rundy, jeśli nie zmieni bronie to mozne normalnie latać, tzn. ma zmniejszoną grawitację a jak np. naciśnie Q bądź spróbuje zmienić na inną broń to już ma grawitację 800. Jeśli mam wstawić jeszcze jakiś kod to powiedz który.
wreki
21.03.2010
proszę nie próbować kompilowac bo specjalnie zepsułem, aby nikt nie powołany nie próbował wziąć do siebie na serwer.Wstaw całe sma
Oto i one:
Załączone pliki
KoRnY
23.03.2010
Jak to kiedyś powiedział już mi Vertricusproszę nie próbować kompilowac bo specjalnie zepsułem, aby nikt nie powołany nie próbował wziąć do siebie na serwer.Oto i one:
Rozumiem że mamy wysłać tobie także zepsute sma aby ktoś tego nie wziął do siebie na serwa?
wreki
23.03.2010
Jak to kiedyś powiedział już mi Vertricusproszę nie próbować kompilowac bo specjalnie zepsułem, aby nikt nie powołany nie próbował wziąć do siebie na serwer.Oto i one:
Rozumiem że mamy wysłać tobie także zepsute sma aby ktoś tego nie wziął do siebie na serwa?
No dobra. Tu macie normalne .sma:
Załączone pliki
Użytkownik wreki edytował ten post 23.03.2010 20:49
wreki
23.03.2010
No właśnie mam knife mod A jak bym wgrał jakiś inny knife mod (np. ten spolszczony) to by działało?
Dzięki za pomoc. Po wyłączeniu knifemod'a ninja poleciał + dla Ciebie.
Użytkownik wreki edytował ten post 23.03.2010 20:50
Dzięki za pomoc. Po wyłączeniu knifemod'a ninja poleciał + dla Ciebie.
Użytkownik wreki edytował ten post 23.03.2010 20:50
KariiO
23.03.2010
Tak , wyłącz knifemod wtedy ninja będzie "oczyszczony" :F Te knifemody nie ważne czy spolszczony czy nie psują ninje.
Wyłącz plug knifemod a ninja będzie działał jak należy
23 marzec 2010 - 21:03:
Przepraszam za ten temat tu była odp...
Z góry przepraszam , przeczytałem źle i nie wiedziałem że kolega już sobie poradził
Wyłącz plug knifemod a ninja będzie działał jak należy
23 marzec 2010 - 21:03:
Przepraszam za ten temat tu była odp...
Z góry przepraszam , przeczytałem źle i nie wiedziałem że kolega już sobie poradził
wreki
24.03.2010
Kuzyn robił diablomod'a dla innej sieci i on wgrał właśnie tego spolszczonego knifemoda i ninja normalnie lata. Dzisiaj ma mi plugin podesłać to sam sprawdze ;] Dzięki wszystkim za pomoc.