Żółte menu, nekromanta i /rune
Gość_Mokrot_* 16.03.2010
Yo mam problem,
otóż chciałbym zmienić kolor menu wybierania klasy na żółty i wiem że to się robi komendą \y ale nie wiem w którym miejscu ją dodać. Dodałem ale nie chciało działać i wyskakiwała masa błędów.
A mój drugi problem polega na tym że chciałbym aby nekromanta która wskrzesza daną osobę to aby ta osoba miała 60 hp temat był poruszany na forum ale w końcu rozwiązania nie widać
Trzecim problemem który chciałbym wykonać jest usunięcie z menu /rune Wszystkich opcji oprócz Sol i Zal ( nazwy sobie potem pozmieniam :} ) Zrobiłem tak:
Bo tego drugiego Zal co ustaliłem na w2 nie mogę wogóle wybrać
A to pierwsze chyba będzie na Ulepszenie itemu ponieważ ja zamieniłem tylko numerki z w6 na w2 i w5 na w1 czy jakoś tak Więc chyba tylko zamieniłem pozycję w menu a tak to nic nie zmieniłem
Prosiłbym o pomoc Wiem że na tym forum są odpowiednie osoby które na pewno potrafią to wykonać
Pozdrawiam
Użytkownik Mokrot edytował ten post 16.03.2010 21:13
otóż chciałbym zmienić kolor menu wybierania klasy na żółty i wiem że to się robi komendą \y ale nie wiem w którym miejscu ją dodać. Dodałem ale nie chciało działać i wyskakiwała masa błędów.
A mój drugi problem polega na tym że chciałbym aby nekromanta która wskrzesza daną osobę to aby ta osoba miała 60 hp temat był poruszany na forum ale w końcu rozwiązania nie widać
Trzecim problemem który chciałbym wykonać jest usunięcie z menu /rune Wszystkich opcji oprócz Sol i Zal ( nazwy sobie potem pozmieniam :} ) Zrobiłem tak:
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")Ale czy tak będzie dobrze?
Bo tego drugiego Zal co ustaliłem na w2 nie mogę wogóle wybrać
A to pierwsze chyba będzie na Ulepszenie itemu ponieważ ja zamieniłem tylko numerki z w6 na w2 i w5 na w1 czy jakoś tak Więc chyba tylko zamieniłem pozycję w menu a tak to nic nie zmieniłem
Prosiłbym o pomoc Wiem że na tym forum są odpowiednie osoby które na pewno potrafią to wykonać
Pozdrawiam
Użytkownik Mokrot edytował ten post 16.03.2010 21:13
jakowskiuki
17.03.2010
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 17.03.2010 15:40
Gość_Mokrot_* 17.03.2010
+ Dla ciebie ;D
Teraz jakby ktoś jeszcze mógł te pozostałe 2 moje problemy
Teraz jakby ktoś jeszcze mógł te pozostałe 2 moje problemy
jakowskiuki
17.03.2010
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
I jak masz
\y(dalszy text bedzie zolty)Sklep z runami - ^n\w(Od tego "\w" dalszy text bedzie bialy)1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r(Od tego "\r" dalszy text bedzie czerwony)$5000^n
Dodajesz przed jakims textem
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Gość_Mokrot_* 18.03.2010
Kolejny + dla ciebie
I ostatnie pytanko
Jak mam menu wyboru klasy to już wiem co gdzie dodać Tylko co oznaczają skróty %s %d Bo nie wiem w którym miejscu dodać
Mam na razie tak ale źle wychodzi bo nie wiem które to które
na razie mam tak :
A chciałbym żeby było tak jak na niżej zamieszczonym SS
Użytkownik Mokrot edytował ten post 18.03.2010 17:11
I ostatnie pytanko
Jak mam menu wyboru klasy to już wiem co gdzie dodać Tylko co oznaczają skróty %s %d Bo nie wiem w którym miejscu dodać
Mam na razie tak ale źle wychodzi bo nie wiem które to które
na razie mam tak :
"\r%s\r%s\w%d. \r%s Level :%d ^n"
A chciałbym żeby było tak jak na niżej zamieszczonym SS
Użytkownik Mokrot edytował ten post 18.03.2010 17:11
Miczu
19.03.2010
%d %i - zmienne calkowite np. new id, player_class[id]
%s - ciagi znakowe np. "Tekst", name (w deklaracji jest dodatkowy wymiar tablicy new name[32]), player_item_name[id] (new player_item_name[33][xx])
%f - zmienna float np. 3.14
%s - ciagi znakowe np. "Tekst", name (w deklaracji jest dodatkowy wymiar tablicy new name[32]), player_item_name[id] (new player_item_name[33][xx])
%f - zmienna float np. 3.14
Gość_Mokrot_* 20.03.2010
Dzięki Miczu + dla ciebie
I jeszcze pytanko
Podczas gry po naszej śmierci, gdy patrzymy na gracza widzimy po prawej stronie info : Nick, klasa item itp
I tu pojawia się moje pytanie
Jak zrobić aby w tamtym miejscu pod pozostałymi informacjami była wytrzymałość itemu
20 marzec 2010 - 17:18:
Dobra już sobie z tym sam poradziłem.
Można zamknąć.
I jeszcze pytanko
Podczas gry po naszej śmierci, gdy patrzymy na gracza widzimy po prawej stronie info : Nick, klasa item itp
I tu pojawia się moje pytanie
Jak zrobić aby w tamtym miejscu pod pozostałymi informacjami była wytrzymałość itemu
20 marzec 2010 - 17:18:
Dobra już sobie z tym sam poradziłem.
Można zamknąć.
Adminek AMXX.PL 20.03.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL