Szukam pluginu, który przy respawnie usunie całkowicie pistolety.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin usuwający pistolety
Temat rozp.
bakul. <3
, 04.03.2010 21:44
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.03.2010 21:44
#2
Napisano 04.03.2010 22:03
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >
new const bron_na_mapie[ ] = "armoury_entity";
new gSpawned;
public plugin_precache( ) {
gSpawned = register_forward( FM_Spawn, "FindSpawn" );
}
public plugin_init( ) {
if( gSpawned > 0 ) {
unregister_forward( FM_Spawn, gSpawned );
}
}
public FindSpawn( iEntity ) {
static szName[ 32 ];
entity_get_string( iEntity, EV_SZ_classname, szName, 31 );
if( equal( szName, bron_na_mapie ) ) {
remove_entity( iEntity );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Nie testowałem, ale powinno usunąć wszystkie byty na mapie 'armoury_entity' tj. z bronią, ale nie mam pojęcia jak pobrać czy to byt z pistoletem. Może ktoś inny będzie wiedział.
@
W zasadzie tak teraz włączyłem VHE i w bycie 'armoury_entity' nie ma możliwości dania pistoletów, a co za tym idzie nie wiem jaki byt wyszukać, który ustawia pistolety, żeby móc go usunąć/zmienić wartość Key'a.
Użytkownik Ortega edytował ten post 04.03.2010 22:14
#3
Napisano 04.03.2010 22:15
Pytanie czy ten plugin miał usunąć broń z mapy czy zabrać ją graczom...
#4
Napisano 04.03.2010 22:15
Jakie pytanie taka odpowiedź
#5
Napisano 04.03.2010 22:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Usun pistolet" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1) } public HamSpawn(id) { new weapons[32],i,num get_user_weapons(id,weapons,num) for(i=0;i<num;i++) { if(jest_pistoletem(weapons[i])) { new name[32] get_weaponname(weapons[i],name,31) ham_strip_weapon(id,name) } } } stock jest_pistoletem(weapon) { if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_GLOCK18 && weapon != CSW_ELITE && weapon != CSW_FIVESEVEN && weapon != CSW_P228 && weapon != CSW_DEAGLE) return 0 return 1 } stock ham_strip_weapon(id,weapon[]) { if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0 new wId = get_weaponid(weapon) if(!wId) return 0 new wEnt while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt) set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) ) return 1 }
Użytkownik Mochi edytował ten post 05.03.2010 13:56
#6
Napisano 04.03.2010 22:45
Nie wiem jak z resztą pluginu, ale widzę jeden błąd:
//edit
Od kiedy nóż jest pistoletem ?
get_weaponname(id,weapons[i],31)Powinno być:
get_weaponname(weapons[i], name ,31)
//edit
Od kiedy nóż jest pistoletem ?
Użytkownik Peyote edytował ten post 04.03.2010 22:48
#7
Napisano 05.03.2010 13:55
Poprawione.
Użytkownik Mochi edytował ten post 05.03.2010 13:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych